Skip to main content
Antwoord

Ik wil graag mijn KPN ID verwijderen, maar hoe?

• October 15, 2025
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

wil graag mijn KPN ID verwijderen, maar hoe

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Hilleke en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al wat hulp hebt gehad! 

Is het inmiddels gelukt om te vinden wat je zocht? 

Inloggen in MIJN KPN, en dan naar JOUW GEGEVENS  en dan INLOG GEGEVENS, als je daar op klikt zie je onderaan VERWIJDER JE ACCOUNT

Dit zijn inderdaad de stappen om je MijnKPN account te verwijderen. Voor online TV kijken kun je dan inloggen met het abonnementsnummer en je TV pincode, zoals PeterG al benoemt. 

Beste ​@Hilleke waarom zou je dat willen, dan heb je geen toegang meer tot dit forum en je diensten bij KPN?

Als je je MijnKPN account verwijderd dan kun je inderdaad niet meer bij het abonnement en je facturen bijvoorbeeld. Dus als het alleen om TV kijken via de laptop gaat, log dan in met je abonnementsnummer. 🙂
Mocht je deze niet weten, dan vind je op onze pagina over het achterhalen van je abonnementsnummer en pincode alle uitleg hierover. Voor het gemak: 

Vind je pincode of abonnementsnummer in de e-mails

Je pincode of abonnementsnummer voor KPN TV sturen wij in een e-mail naar je toe. Voor de veiligheid sturen we 2 e-mails. In de 1e e-mail staat je abonnementsnummer. In de 2e e-mail staat je pincode.

• Je abonnementsnummer staat in de e-mail met als onderwerp 'Informatie over je bestelling' of 'Informatie over je wijziging'.
  • De pincode ontvang je 1 keer in de e-mail met als onderwerp 'Installatie van je tv-ontvanger(s)'.

Als je die mails niet meer hebt vind je op de website de andere manieren om deze te achterhalen. 

Ik hoor graag of het gelukt is!

8 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Kan iemand antwoord geven op mijn vraag

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 15, 2025

Met je KPN ID log je ook in op MijnKPN voor je facturen onder andere. Weet je zeker dat je dat bedoeld? ​@Hilleke 

Of wil je alleen je forum account laten verwijderen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 15, 2025

Beste ​@Hilleke waarom zou je dat willen, dan heb je geen toegang meer tot dit forum en je diensten bij KPN?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Beste, kijk een melding dat ik deze moet koppelen bij het kijken van de tv op mijn laptob

Was voorheen niet, dus graag weer herstellen

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 15, 2025

Om tv te kijken via de laptop kun je óf met je KPNID inloggen of met je abonneenummer, is nog nooit anders geweest.

Het steeds opnieuw in moeten loggen kun je voorkomen door de website te verlaten zonder uit te loggen.

Je bedoelt deze toch:

https://tv.kpn.com/

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 15, 2025

Het lijkt er dan op dat je “thuis” abonnement niet meer in je MijnKPN staat. Klopt dat?

En voor inloggen (koppelen) van de app gebruik ik altijd al het abonnementsnummer van 14 cijfers plus de TV pincode. Dat is voor mij logischer/directer, vind ik.

Forum|alt.badge.img
  • October 15, 2025

Kan iemand antwoord geven op mijn vraag

Inloggen in MIJN KPN, en dan naar JOUW GEGEVENS  en dan INLOG GEGEVENS, als je daar op klikt zie je onderaan VERWIJDER JE ACCOUNT

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hi ​@Hilleke en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al wat hulp hebt gehad! 

Is het inmiddels gelukt om te vinden wat je zocht? 

Dit zijn inderdaad de stappen om je MijnKPN account te verwijderen. Voor online TV kijken kun je dan inloggen met het abonnementsnummer en je TV pincode, zoals PeterG al benoemt. 

Als je je MijnKPN account verwijderd dan kun je inderdaad niet meer bij het abonnement en je facturen bijvoorbeeld. Dus als het alleen om TV kijken via de laptop gaat, log dan in met je abonnementsnummer. 🙂
Mocht je deze niet weten, dan vind je op onze pagina over het achterhalen van je abonnementsnummer en pincode alle uitleg hierover. Voor het gemak: 

Vind je pincode of abonnementsnummer in de e-mails

Je pincode of abonnementsnummer voor KPN TV sturen wij in een e-mail naar je toe. Voor de veiligheid sturen we 2 e-mails. In de 1e e-mail staat je abonnementsnummer. In de 2e e-mail staat je pincode.

• Je abonnementsnummer staat in de e-mail met als onderwerp 'Informatie over je bestelling' of 'Informatie over je wijziging'.
  • De pincode ontvang je 1 keer in de e-mail met als onderwerp 'Installatie van je tv-ontvanger(s)'.

Als je die mails niet meer hebt vind je op de website de andere manieren om deze te achterhalen. 

Ik hoor graag of het gelukt is!