Skip to main content
Beantwoord

Ik wil niet meer inloggen met SMS

• August 17, 2025
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

ik wil van af nu alleen maar inloggen mijn kpn met mijn email en wachtwoord

NIET MEER MET SMS STOMME ZET VAN DAT IK HEB AANGEZET DUS SMS UITZETTEN 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@martinusvanes12121959 , je hebt het waarschijnlijk over MFA, dat is niet meer uit te schakelen is makt standaard deel uit van het veiligheidsbeleid van KPN, zie onderstaande link:

Verder hoeft het in de praktijk niet veel veel ujit te maken.

Als je een keer op een nieuw apparaat inlogt of op een bestaand apparaat waarvan je de cookies verwijderd hebt, heb je met MFA te maken, dan zet je meteen een vinkje bij ‘onthouden’ op dit apparaat’ en daarna wordt er niet meer naar gevraagd, behalve dus als je instellingen aanpast zoals ik eerder schreef.

3 reacties

• August 17, 2025

Dat kan niet meer. Het is nu verplicht. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 17, 2025

Beste ​@martinusvanes12121959 , je hebt het waarschijnlijk over MFA, dat is niet meer uit te schakelen is makt standaard deel uit van het veiligheidsbeleid van KPN, zie onderstaande link:

Verder hoeft het in de praktijk niet veel veel ujit te maken.

Als je een keer op een nieuw apparaat inlogt of op een bestaand apparaat waarvan je de cookies verwijderd hebt, heb je met MFA te maken, dan zet je meteen een vinkje bij ‘onthouden’ op dit apparaat’ en daarna wordt er niet meer naar gevraagd, behalve dus als je instellingen aanpast zoals ik eerder schreef.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 17, 2025

Kies bij inloggen (eerst) voor onthoud dit apparaat. Mits je cookies nooit wist heb je er daarna op dat apparaat geen last meer van.

Inloggen op de app met toegangscode van 5 cijfers is vrijgesteld van de sms.