Skip to main content
Beantwoord

In de MijnKPN app staat hetzelfde 06 nummer 2x vermeld

• March 30, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Goedmiddag,

In de Mijn kpn app staat 1 06 nummer 2x vermeld. Kan ik er hier ongestraft 1 van verwijderen of maakt het hier ook nog uit welke ik verwijder? En ik ga er vanuit dat dit dan via simkaart verwijderen 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MB30, welkom bij onze community.

Een goede vraag waar ik graag bij help. 1 van die 2 nummers moet in ieder geval weg, ik kan vanaf hier alleen niet zien welke van de weg moet. Daarom stel ik voor om ze beiden te verwijderen en daarna het nummer opnieuw toe te voegen. Klik op de link hieronder om te zien hoe je dit doet in de Mijn KPN app. Voor de duidelijkheid: dit doe je dus niet door de simkaart te verwijderen. 

Lukt het zo? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Hi ​@MB30, welkom bij onze community.

Een goede vraag waar ik graag bij help. 1 van die 2 nummers moet in ieder geval weg, ik kan vanaf hier alleen niet zien welke van de weg moet. Daarom stel ik voor om ze beiden te verwijderen en daarna het nummer opnieuw toe te voegen. Klik op de link hieronder om te zien hoe je dit doet in de Mijn KPN app. Voor de duidelijkheid: dit doe je dus niet door de simkaart te verwijderen. 

Lukt het zo?