Skip to main content
Vraag

Info mist bij Wifinetwerk beheren in MijnKPN app

• 27 maart 2025
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb sinds kort ivm problemen V10 modem een V12 mogen ontvangen.

In eerste instantie nog wat problemen gehad, maar nu werkt alles prima.

Echter als ik inlog bij de Mijnkpnapp en dan ga naar wifinetwerkbeheren dan zie ik het volgende:

Dat scherm krijg ik zowel dus thuis te zien, maar ook als totaal ergens anders ben en op een wifinetwerk zit??

In loggen op de laptop kan ik wel en op telefoon met website kan ik ook naar de V12 en daar alles bekijken m.b.t. mijn wifinetwerk.

Maar wat gaat er nu in vredesnaam verkeerd in de app?

Heb hier wel contact met de telefonische helpdesk gehad, maar die kon er verder helaas niet veel mee

Ik heb bij de app zowel de cache keer volledig gewist en ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, verder ook bij aanpassen  desbetreffende wachtwoord in gevuld maar dan werkt de app dus nog steeds niet ( mbt wifinetwerk beheren)

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1046 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi ​@ivo46. Als ik naar Wifinetwerk beheren ga zie ik veel meer inderdaad. Het zou goed kunnen dat je door de overgang naar de Box 12 nu niet meer op de nieuwste KPN software voor je modem zit. Dan dien je weer de KPN Thuis app erbij te pakken om je netwerk te beheren. Heb je al eens gekeken of het daarmee nu wel lukt? 

• Auteur
  • Helper
  • 147 reacties
  • 28 maart 2025

​@Arjan van KPN ,  ik heb de allerlaatste software.

Maar ik ben geen helpdeskmedewerker , maar ik denk zelf eerder dat het volgende gebeurd is:

Ik ben van een V10 naar V12 gegaan, maar gelijk “soort “ van nieuw abonnement afgesloten,  alles bleef het zelfde, maar ik heb 2 jaar vast laten leggen en eerste jaar korting.

Dus m.a.w. ik denk dat administratief wat mis is gegaan en er nu als het ware 2 abonnementen erin zitten en de oudste verwijderd moet worden.

Het is natuurlijk kolder als ik bijvoorbeeld bij mijn ouders op hen wifi naar mijnkpn ga en daar naar wifinetwerk ga, kom ik uit op mijn adres met weergave wat ik aan apparaten heb.

• Auteur
  • Helper
  • 147 reacties
  • 28 maart 2025

​@Arjan van KPN 

Ik heb ondertussen het volgende gedaan:  ik heb de cache en de gegevens van mijn KPN verwijderd .

Vervolgens heb ik mij opnieuw aangemeld bij MIJNKPN app,  dan krijg ik de melding dat ik de app Thuis moet installeren.

Dan weer naar MIJNKPN app en ga naar wifinetwerkbeheren en dan krijg ik de melding dat ik de app MIJNKPN moet installeren????

Dus tja ergens gaat er wat fout maar wat?

Ik kan de facturen van mij bekijken mijn producten worden juist weergegeven.

Misschien dat Techneut bij KPN hier wat meer mee kan??

En hier nog 2 screenshots:

• Auteur
  • Helper
  • 147 reacties
  • 28 maart 2025

• Auteur
  • Helper
  • 147 reacties
  • 28 maart 2025

En ja ik heb op mijn mobiel gewoon internet,  van te voren kreeg ik nog scherm met doktertje en wifi en modem met groen vinkje

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1046 reacties
  • 31 maart 2025

Met je abonnement is niets mis ​@ivo46. Daar heb ik net even bij gekeken en je hebt enkel je abonnement verlengd. Er is geen sprake van dat er nu administratiefs iets misgaat. En het klopt dat je nu op 4G/5G en op andere Wifi netwerken dan je thuisnetwerk, als je klikt op Wifinetwerk beheren in de MijnKPN app, bij je eigen verbonden apparaten uitkomt. Zo kun je altijd je thuisnetwerk op afstand in de gaten houden. 

Maar er gaat wel iets mis met dat je heen en weer wordt geslingerd tussen de MijnKPN en Thuis app. In het andere topic waar je reageert heeft mijn collega aangegeven dat we hier momenteel naar kijken. Ik wil je vragen te wachten op een reactie vanuit ons en hopelijk hebben we snel een antwoord. 

Reageer