Skip to main content
Antwoord

Inloggen op de KPN app, tijdens code invullen verdwijnt het toetsenbord

• September 23, 2025
  • 15 reacties
  • 213 keer bekeken

Elke keer al sik de app wil openen op mijn telefoon en de toegangscode wil intoetsen verdwijnt het toetsenboord. Is dit een herkenbaar probleem? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Tobias001  ​@JanD ​@pieter130 ​@PeterG 

Update: volgens de techneuten  is het probleem verholpen.  Als jullie in de gelegenheid zijn, zou je het eens kunnen testen? (desnoods even de app opnieuw installeren hoewel de update automatisch binnen zou moeten komen )

15 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 23, 2025

Ik heb hier nog één andere melding op het forum van gelezen. Volgens mij was dat van ​@huistijger . 

In de landscape mode blijft het toetsenbord wel staan en kun je de toegangscode intoetsen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 23, 2025

Oh, gevonden. Het is ​@JanD die dit ook meldt.

Geen idee wat voor merk telefoon en hoe oud ie is van JanD.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 23, 2025

Ik ben onschuldig ​@PeterG 😋😎🤣
'Ga nu ff boodschappen doen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hi ​@Tobias001, welkom! Leuk dat je dit hier deelt, zo kunnen we er meteen mee aan de slag. Zoals je hierboven leest, ben je niet de enige die dit ervaart. Ik geef het graag door aan de ontwikkelaars. Zou je me nog willen laten weten:

• welk toestel je hebt (merk/type)
  • welke Android/iOS versie erop zit
  • welke softwareversie van de app je hebt? (ga rechtsboven naar je profiel, instellingen en dan vind je het helemaal onderin → v6.35.0)

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Beste Tobias 

Dat probleem heb ik nu ook 

ik heb daar vandaag 24 sept 2025 een melding over gemaakt 

Antwoord van KPN : Volgens de KPN ligt dat aan mijn toestel - overigens net aangeschaft een Samsung SE24. Dus een volledige up to date telefoon toch !! 

ik leg mij niet neer bij het antwoord van de KPN 

Volgens mij ligt het aan de MIJN KPN app. Al mijn andere zaken op mijn telefoon werken 

alleen deze app doet vreemd. ik zie even het toetsen bord en dan verdwijnt het weer 

kan helaas de cijfertjes / code  niet intikken . of te wel de APP werkt niet er zit een storing in  mijns inziens . Hoor graag van mede lezers 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 24, 2025

Beste ​@Tobias001 , ​@pieter130 , ​@PeterG , ​@huistijger en ​@Marcia van KPN zie ook onderstaande link waar het gemeld is:

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb de voorbeelden allemaal doorgegeven aan de ontwikkelaars van de MijnKPN app, zij hebben het in onderzoek! Mocht ik een update hebben, laat ik dat natuurlijk ook in dit topic weten. 

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Let op marcia ik ben terug gebeld door de KPN. Melding van de kpn dat het aan mijn telefoon ligt. Mijns inziens is dat niet correct.  Let op bij het inloggen bij mijn kpn en je houd je telefoontoestel dwars - landscape. Dan kun je inderdaad de mijn kpn app gebruiken . Gaat prima.  Grote vraag is het mijn telefoon toestel ? Of zit er een probleem in de kpn bij mijnkpn app. Wij horen graag 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@pieter130, ik doe ook de voorzichtige aanname dat het niet aan je telefoon ligt. Maar, zoals gezegd, ik heb de voorbeelden doorgegeven en mijn collega's kijken ernaar! Ik hou jullie op de hoogte.😄

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Het blijkt lastig te zijn om dit te reproduceren, dus de ontwikkelaars vragen jullie hulp. Is het mogelijk om een screen recording te maken van het moment waarin het toetsenbord verdwijnt?

Dit kan door het Quick Settings-paneel te openen (dus vanaf de bovenkant van je scherm naar beneden te vegen) en het ‘screen recorder’ icoon te kiezen.

Je kunt dan een opname maken. Ik stuur jullie, ​@pieter130, ​@JanD, ​@Tobias001 en ik haal jou er ook even bij, ​@HaGe, een privébericht waar dit dan naar toe gemaild kan worden. 

Ontzettend bedankt voor jullie hulp alvast!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De ontwikkelaars hebben het probleem kunnen reproduceren! We werken eraan om het opgelost te krijgen. Bedankt voor jullie geduld!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2025

@Tobias001  ​@JanD ​@pieter130 ​@PeterG 

Update: volgens de techneuten  is het probleem verholpen.  Als jullie in de gelegenheid zijn, zou je het eens kunnen testen? (desnoods even de app opnieuw installeren hoewel de update automatisch binnen zou moeten komen )

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 26, 2025

Beste ​@Erwin van KPN , het werkte pas weer goed na herinstallatie van de app.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 26, 2025

Bij mij heeft het altijd gewerkt; ook in portrait mode.

Ik heb momenteel v6.35.0 en er staat geen update klaar. 

• Deelnemer
  • September 26, 2025

Beste Erwin en Marcia van KPN 

Na opnieuw installeren ( was voor de 4de keer ) doet de app het weer helemaal normaal 

Dank u hartelijk voor de ondersteuning 

Groeten pieter130