Skip to main content
Antwoord

Kan geen producten aan huishouden toevoegen in MijnKPN app

• September 4, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Op de pagina 'Jouw huishouden’ kun je naar de actie 'Product toevoegen’. Echter als ik hier 'Thuis’ of 'Mobiel’ invoer en op de 'Doorgaan naar jou overzicht’ klik, gebeurt er vervolgens niets, ook geen fout melding.

Heb dit geprobeerd in Firefox, Chrome en Edge, met exact dezelfde issue. Heb geen adblockers aan.

Heb deze functie nodig, o.a. voor het combievoordeel.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@tosti2222, welkom op onze community! Deze pagina hoort natuurlijk gewoon te werken. Inmiddels zijn we al weer even verder. Ben je er nog uit gekomen?
Mijn telefonische collega's kunnen hier ook mee helpen (klik hier voor een belafspraak) en we hebben hier ook een handig artikel over geschreven!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

Gebeurt als je ingelogd hebt 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Nee, ik heb het specifiek over de ‘Jouw huishouden’ pagina en niet over de ‘Mijn producten’ waar je op landt na het inloggen. Is te bereiken via combievoordeel.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Hoi ​@tosti2222, welkom op onze community! Deze pagina hoort natuurlijk gewoon te werken. Inmiddels zijn we al weer even verder. Ben je er nog uit gekomen?
Mijn telefonische collega's kunnen hier ook mee helpen (klik hier voor een belafspraak) en we hebben hier ook een handig artikel over geschreven!