Skip to main content
Antwoord

Kan ik 2 thuis aansluitingen beheren in 1 MijnKPN account?

• November 17, 2025
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb op twee verschillende adrressen een KPN abonnement, kan ik deze twee abonnementen in één MijnKPN app beheren, of moet ik 2 verschillende MijnKPN inlog gebruiken, ieder adres afzonderlijk?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Andretski , het gaat om KPN Internet Thuis op twee adressen?

Technisch gezien is het mogelijk om een 2e klantnummer voor een internetabonnement te koppelen aan je MijnKPN account, maar het heeft de absolute voorkeur om een ander account aan te maken. Het is dusdanig zeldzaam dat iemand op 2 verschillende adressen een internetabonnement afneemt, dat de KPN systemen niet goed weten hoe ze moeten ‘kiezen’ tussen 2 verschillende abonnementen. Je loopt dan het risico dat de systemen in de war raken met verkeerd geleverde bestellingen of niet werkende servicetools als gevolg. (bron)

Maak een tweede account aan en breng daar het abonnement van het andere adres onder.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Hallo ​@Andretski , het gaat om KPN Internet Thuis op twee adressen?

Technisch gezien is het mogelijk om een 2e klantnummer voor een internetabonnement te koppelen aan je MijnKPN account, maar het heeft de absolute voorkeur om een ander account aan te maken. Het is dusdanig zeldzaam dat iemand op 2 verschillende adressen een internetabonnement afneemt, dat de KPN systemen niet goed weten hoe ze moeten ‘kiezen’ tussen 2 verschillende abonnementen. Je loopt dan het risico dat de systemen in de war raken met verkeerd geleverde bestellingen of niet werkende servicetools als gevolg. (bron)

Maak een tweede account aan en breng daar het abonnement van het andere adres onder.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

dankjewel!

• November 17, 2025

Inderdaad. Het word een rommeltje, 2 thuis abonnementen op 1 MijnKPN account. Bijvoorbeeld als je een gratis nieuwe afstandsbediening voor de tv ontvanger wilt bestellen. Dan krijg je foutmeldingen zoals "Oops er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw". Of de afstandsbediening gaat naar het verkeerde adres.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Andretski, welkom op de KPN Community. Goed dat je deze vraag stelt over meerdere abonnementen beheren via MijnKPN. 
Aan het antwoord gegeven door ​@RBxx heb ik niet veel meer toe te voegen. Behalve dan bevestigen dat de online servicetools vaak niet zo'n fan zijn van meerdere internet en/of tv abonnementen in 1 MijnKPN. omgeving.