Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een tweede vast abonnement koppelen aan MijnKPN en hoe kan ik dat abonnement wijzigen?

  • 8 June 2024
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Goede middag,

ik heb op ons vakantieadres internet van KPN met een Experiabox.

Ik wil graag mijn abonnement wijzigingen (producten toevoegen) maar geen idee:

  • of ik bij Mijn KPN ook mijn 2e klantnummer (vast vakantieadres elders in Nederland) kan koppelen
  • hoe ik op mijn 2e klantnummer (dat vakantieadres) überhaupt producten kan koppelen. Ik wil graag een tv box gaan huren of de internetsnelheid aanpassen

Graag uw hulp.

Dank en zeer vriendelijke groet

Don 

Hallo @Don Scheers 

Twee verschillende Thuis abonnementen in één KPN account levert problemen op. Je kan beter een tweede KPN ID aanmaken op een ander e-mailadres en het vakantieadres onder dat tweede MijnKPN account koppelen. Dan zullen ook de KPN servicetools (zoals de WiFi-manager) beter werken.


Hi @Don Scheers,

Ik schaar me volledig achter het antwoord van @RBxx; technisch gezien is het mogelijk om een 2e klantnummer voor een internetabonnement te koppelen aan je MijnKPN account, maar het heeft de absolute voorkeur om een andere account aan te maken. Het is dusdanig zeldzaam dat iemand op 2 verschillende adressen een internetabonnement afneemt, dat onze systemen niet goed weten hoe ze moeten ‘kiezen’ tussen 2 verschillende abonnementen. Je loopt dat het risico dat de systemen in de war raken met verkeerd geleverde bestellingen of niet werkende servicetools als gevolg. 

Mocht je graag iets willen aanpassen dan kan dat doorgaans ook telefonisch door worden gegevens, via ons gratis klantenservicenummer 0800 - 0402 😊


Reageer