Skip to main content
Beantwoord

Kan ik inloggen op de MijnKPN als abonnement op 23 september ingaat?

• August 23, 2025
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb vandaag een abo afgesloten met ingang van 23 september. Kan ik vandaag dan al inloggen via de app op mijnKPN ?

Beste antwoord door Flitsend

Dat ik nog niets heb klopt inderdaad. Maar de emails die ik ontvang raden me aan in te loggen op mijnKPN zodat ik alvast kan kijken welke combideals en installatiehandleiding er zijn. Maar het probleem met de app is de twee traps inloggen. Dat werkt momenteel niet en staat blijkbaar standaard aan.

Dat is inderdaad niet handig. Zolang je een KPNid hebt kun je wel inloggen in de app, alleen je kunt je producten nog niet inzien omdat deze nog niet geactiveerd zijn, zoals ​@JanD aangeeft. 

De combideals die er zijn kun je vinden op https://kpn.com/combivoordeel en https://kpn.com/voorjou en de handleidingen voor apparatuur op Handleidingen en software op 1 plek | KPN. In de MijnKPN app kun je de algemene acties ook vinden onder “Voor Jou”, het hartje onderop het scherm. Deze kun je gewoon inzien, ook zonder producten, alleen zijn ze dan natuurlijk niet aangepast op je eigen situatie/abonnement. 

Dan kun je je tot die tijd even inlezen mocht je dat leuk vinden! 

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • August 23, 2025

Beste ​@Counter nee, dat kan nog niet.

MijnKPN wordt pas gevuld nadat alle diensten actief zijn en administratief verwerkt zijn. Dan kun je een KPN ID openen en je abonnementen daar aan koppelen.

Heeft ook nu totaal nog geen nut, want je hebt nog niets tot 23-09-2025.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 23, 2025

Dat ik nog niets heb klopt inderdaad. Maar de emails die ik ontvang raden me aan in te loggen op mijnKPN zodat ik alvast kan kijken welke combideals en installatiehandleiding er zijn. Maar het probleem met de app is de twee traps inloggen. Dat werkt momenteel niet en staat blijkbaar standaard aan.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • August 23, 2025

Dat is inderdaad niet handig. Zolang je een KPNid hebt kun je wel inloggen in de app, alleen je kunt je producten nog niet inzien omdat deze nog niet geactiveerd zijn, zoals ​@JanD aangeeft. 

De combideals die er zijn kun je vinden op https://kpn.com/combivoordeel en https://kpn.com/voorjou en de handleidingen voor apparatuur op Handleidingen en software op 1 plek | KPN. In de MijnKPN app kun je de algemene acties ook vinden onder “Voor Jou”, het hartje onderop het scherm. Deze kun je gewoon inzien, ook zonder producten, alleen zijn ze dan natuurlijk niet aangepast op je eigen situatie/abonnement. 

Dan kun je je tot die tijd even inlezen mocht je dat leuk vinden! 

• August 23, 2025

Een MijnKPN account aanmaken is niet moeilijk. Je hebt een emailadres nodig. Meer niet. Het werkt op dezelfde manier als een account aanmaken bij Bol.com of Marktplaats ofzo. Je krijgt een email met een link om je account te activeren. Daar klik je op en klaar. Het emailadres hoeft niet van KPN te zijn. Mag ook een Gmail adres zijn ofzo. Maakt niet uit.

Mogelijk moet je ook meteen een 06 nummer invoeren voor 2FA. Zodat je bij inloggen een code via SMS krijgt. 

Met dat account kun je ook hier op dit forum reageren. Dat werkt.

Maar verder is het account nog wel leeg. Het abonnement kun je pas koppelen als je het abonnementnummer weet. Misschien krijg je dat wel al toegestuurd voordat het abonnement start. Dat weet ik niet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 23, 2025

Zoals ik al eerder aangaf zit het probleem in 2FA. Dat werkt momenteel niet goed en kan je ook niet uitzetten.