Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen in de Mijn KPN app

• June 25, 2025
  • 11 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik wil niet inloggen met pincode en ik krijg de hele tijd deze afbeelding. Op de website versie kan ik wel inloggen. Maar ik erger mij ook asn dat ik daar niet alles kan inzien. Nu heb ik een app die niet eens wetjtIk heb de app verwijderd en weer opnieuw gedownload.  

Beste antwoord door Alex van KPN

En we hebben alledrie Android ( peter ,lonneke en ik )

Jij hebt vast een iphone ​@Alex van KPN en jouw collega ook😏

Dit klopt inderdaad. Ik zie dat het nu gelukkig is opgelost en dat alles weer goed werkt. 🙂 Laat het me weten als dat niet zo is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Ik heb een Android 14 Samsung A23 ligt het aan mijn toestel?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 25, 2025

Hi ​@eiberhofje, ik zag je reactie ook in het andere topic hierover. Werkt het bij jou nog steeds niet? 

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Nee werkt nog steeds niet wel de wrb versie van mijn kpn. Maar dat is een waardeloze back up.. je kan niks doen qua bundels of zo

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 25, 2025

Duidelijk, ik zie dat je 2 toestellen hebt. Speelt dit op beide toestellen? En helpt het als je de app opnieuw installeert? 

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

En als je de app verwijdert dan moet je sowieso inloggen met kpn id.

En onder in loggen staat account aanmaken en klant worden maar die werken ook niet.

Daar staat ook helaas kunnen we deze pagina nu.noet kaden dus nieuwe klanten en nieuwe app gebruikers kunnen het ook niet gebruiken

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Op de ene toestel beheer ik mijn kpn van mijn ouders. Voor hun heb ik wel een pincode en die werkt wel maar daar kan ik niet kpn id( af en toe doe ik dat met hun id)

Maar inloggen met hun kpn id werkt nu niet

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Maar ik heb voor mijzelf geen pincode en ik log altijd dus in met kpn id. Altijd gewerkt maar nu dus niet

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 25, 2025

Dan weet ik voor nu genoeg. Ik heb dit doorgezet hier met jullie als specifiek voorbeeld aangezien het bij mij en collega nog wel werkt als ik uitlog en weer inlog met de KPN ID. Ik kom hierop terug zodra ik meer weet. 

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2025

Op de iPhone hebben we inmiddels versie 6.33.6 en daar zijn inderdaad geen problemen met inloggen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 28, 2025

Dit klopt inderdaad. Ik zie dat het nu gelukkig is opgelost en dat alles weer goed werkt. 🙂 Laat het me weten als dat niet zo is.