Skip to main content
Antwoord

Kan niet meer inloggen in MijnKPN

• December 18, 2019
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Hoi. Ik kon niet meer inloggen en heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en is goedgekeurd. Na opnieuw inloggen blijft het beeld verspringen en het wil maar niet lukken.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @John c. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen met jouw KPN ID. Welke internetbrowser gebruik je hiervoor? Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Als het ook niet lukt om in een andere browser in te loggen, dan ben ik benieuwd wat er dan precies gebeurd of welke foutmelding je te zien krijgt. Zou je hier een screenshot van willen maken en willen delen in dit topic? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @John c. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen met jouw KPN ID. Welke internetbrowser gebruik je hiervoor? Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Als het ook niet lukt om in een andere browser in te loggen, dan ben ik benieuwd wat er dan precies gebeurd of welke foutmelding je te zien krijgt. Zou je hier een screenshot van willen maken en willen delen in dit topic? Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2019

Hoi @John c. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen met jouw KPN ID. Welke internetbrowser gebruik je hiervoor? Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Als het ook niet lukt om in een andere browser in te loggen, dan ben ik benieuwd wat er dan precies gebeurd of welke foutmelding je te zien krijgt. Zou je hier een screenshot van willen maken en willen delen in dit topic? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag!