Skip to main content

Goedemorgen

 

heb inmiddels al twee keer gebeld met kpn maar krijg de kids sim niet gekoppeld aan mijn kpn id. Meerdere dingen geprobeerd zoals : opnieuw opstarten , andere telefoon, app opnieuw installeren maar tevergeefs komt er geen verificatie code. 
 

zijn nu inmiddels al bijna een maand verder en nog steeds niet. Zou graag hebben dat dit opgelost word. 
 

mvg

 

Paul

Hallo @Paulw83 ,

Ik zou eeen bezoekje brengen aan de KPN-winkel. Dan kunnen de medewerkers het daar voor jou fixen. 


Okeee als dat de oplossing is dan ga ik dat zeker doen!!! Thnx 👌🏻


Hi @Paulw83, wat zuur zeg dat het allemaal zo moeizaam gaat/ging met het koppelen ☹️

Is het in tussentijd wel gelukt nu?


Hoi hoi,

Helaas tot op heden nog geen succes….

 

gr

 

Paul


Balen zeg @Paulw83  🙁

Het koppelen wij vanaf afstand niet doen, maar ik kijk wel heel graag even met jullie mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Inmiddels gedaan 


Bedankt @Paulw83!

Het enige dat mij opvalt is dat de kids sim van een ander IBAN geïncasseerd wordt dan de andere 2 abonnementen die gekoppeld zijn. Dat zou uiteraard niets uit moeten maken, maar aangezien ik verder geen andere aanknopingspunten heb ga ik hier toch even vragen over stellen bij de juiste mensen. Aangezien we vlak voor het weekend zitten, kan het zijn dat ik pas begin volgende week een reactie ontvang, zodra ik meer weet horen jullie hier weer van me!


Hi @Paulw83, het IBAN is inderdaad helemaal niet van invloed, dus dat kunnen we nu even links laten liggen 😊

Ze zijn er even in gedoken en er is op de 17e vanuit ons wél een sms met koppelcode verzonden. Kan het wellicht zijn dat de optie om sms'jes te ontvangen uit is gezet via het toestel?

 


Ik heb meerdere keren om een sms gevraagd maar niets ontvangen… ben me er ook niet van bewust dat je kan instellen om geen sms te ontvangen…  gaat om een Samsung telefoon. ..

 

hoor graag 

 

mvg

Paul 


Zou je eens kunnen testen of sms'jes wel aankomen door haar zelf een sms te sturen? Ben benieuwd of dat goed gaat!


Sms verzenden komt niet binnen… maar sms versturen met die telefoon komt wel binnen bij mij… word steeds vreemder 😅


Kan je hier iets mee. Werkt namelijk nog steeds niet


Vanaf onze kant staat er geen blokkade actief op het ontvangen van sms'jes, dat had ik direct al gecontroleerd. Ik heb nu wél even zo'n blokkade actief gezet en ga hem zo meteen weer verwijderen. Misschien geeft dat ‘ergens’ een zetje waardoor het wel weer goed gaat. 

Zou je over een minuut of 5 (of later, ik weet natuurlijk niet wanneer je dit leest) willen kijken of een sms vanuit jou nu aankomt bij haar @Paulw83?


Ik heb het net geprobeerd maar helaas 🙁


Balen ☹️

Zou je dan willen controleren of de sms centrale ingesteld staat op +31653131313 (klik!)?


Ja staat die op ingesteld. Had ik gisteren al gekeken. Was de hele avond al bezig haha


@Maja_  heb inmiddels de simkaart in een andere telefoon gedaan , zowel Apple als Samsung en ook hier gebeurd er niets. Het moet dus aan de simkaart liggen…

 

mvg

 

Paul


Aan jouw inzet ligt het in ieder geval niet @Paulw83 😅

Aangezien we verder niet echt een boosdoener kunnen vinden, zal ik er voor zorgen dat jullie een nieuwe simkaart gaan ontvangen. De kans is echter aanwezig dat dit het probleem niet oplost, maar dat weten we uiteraard pas als we het proberen!

De nieuwe simkaart zal zeer waarschijnlijk morgen bezorgd gaan worden  🙂


🤗 Haha thnx ben benieuwd. Laten we op het beste hopen!!!


Hebben jullie de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen @Paulw83 en zo ja, hoe gaat het daarmee?


Hoi hoi 

 

helaas nog niet ontvangen , hopelijk komt die vandaag! 
 

ik laat het horen. 
 

gr

Paul


Hmm, dat duurt toch wel wat te lang nu @Paulw83 🤔 Ik heb voor de zekerheid nog een aanvraag gedaan, die zou echt morgen of overmorgen binnen moeten komen. Mochten jullie in de buurt zijn van een KPN winkel, dan is het ook altijd mogelijk om daar een nieuwe simkaart op te halen! 


Ik zie dat er inmiddels een nieuwe simkaart actief is, ging het daar wel goed mee @Paulw83?


Sorry voor mijn late reactie , door problemen met de telefoon heb ik nog niet kunnen koppelen. Ik ga het vanavond weer opnieuw proberen 🤞🏻 laat het meteen weten!!! Thnx


Om het nog bijzonderder te maken… als ik een bericht verstuur naar het nummer komt die in 2 of 3 voud aan. En zelf krijg ik de melding : niet afgeleverd … 


Reageer