Skip to main content
Antwoord

Koppelen 06-nummer in MijnKPN lukt niet

• October 2, 2025
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

MarcelScheep
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb een probleem met koppelen van mijn actieve 06 nummer. Laat ik beginnen..ik heb 3 06 nummers. 1 06 numer 0617 zou mijn dochter gebruiken. De 2e is mijn 1e 06 nummer 06128 nummer die ik al jaren had, maar die gaat er volgend jaar uit omdat heel Afrika erop belde. En mijn huidige 06 nummer 06160 gebruik ik dus nu. Wat gebeurt er: Als ik 0617 & 06128 koppel in mijnkpn dan komt het goed in het begin scherm. Maar zodra ik mijn huidige 06160 koppel is alles op beginscherm weg. Klik je rechts op poppetje en dan bij abonnementen dan staan ze er alle 3 in, 0617 en 06128 kan ik beide openen..mijn actieve 06160 niet. In de webbrowser zijn ze ook te zien, maar in 06160 geen inzage en zelf niet te zien welk abo ik heb, einddatum staat ook streepje achter. Accout verwijderd en opnieuw account aanmaken lukt, koppelen krijg ik mail van dat het gelukt is, maar laden ho maar. Koppel ik alles 06jes excl de 06160 dan is er niks aan de hand. Al weken met kon bezig. Div tickets aangemaakt. Geen idee wat er met mijn 06160 aan de had is. Alles is prima verder. Zie foto..nogmaals zet ik de andere erin dan laad ie wel alles. 

Beste antwoord door MarcelScheep

Ik had aangegeven dat het probleem is opgelost. Alle heren die mij afgelopen weken hadden geholpen, is binnen 1 dag verholpen door een dame die eigenlijk gelijk wist wat het probleem was. Super bedankt naar haar. 

Probleem was: 

Ergens in het systeem was er iets niet goed gegaan met het afronden op een verbonden apparaat. Denk aan een e-sim op een geresette smartwatch etc etc. (Was in mijn geval blijkbaar).

Oplossing: 

Zij heeft een ticket aangemaakt (in het Engels) naar een desbetreffende afdeling die alle verbonden apparaten heeft verwijdert (op mijn actieve s24+ na). Probeem is hiermee opgelost en werkt alles weer goed in de mijnkpn app.

(HIERBIJ IS HET PROBLEEM OPGELOST EN MISSCHIEN HANDIG DAT KPN DEZE OPLOSSING BEWAARD OM LANGDURIGE ZOEKTOCHTEN TE VOORKOMEN EN VOOR EEN SNELLE OPLOSSING KAN GAAN).

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@MarcelScheep. Welkom terug op de KPN Community! Perfect hoe je het omschrijft wat er precies gebeurt en wat je zelf hebt gedaan om het op te lossen. Dat laatste is helaas niet gelukt, maar dat lijkt niet aan jou te liggen. Er lijkt dan iets in de app mis te gaan als het specifieke nummer toegevoegd wordt. 

Ik zie dat je in je profiel al je gegevens hebt ingevuld, erg fijn. Ik ga eens even kijken of ik de juiste persoon kan vinden waarbij ik dit bij kan beleggen. Dan moeten we eens zien of er een issue speelt met de app wat dit veroorzaakt. Ik kom er bij je op terug!

MarcelScheep
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 5, 2025

Dank je wel. Ik wacht met smart op een oplossing omdat het al een rijdje speelt. Je kunt niks en in de browser laad hij mijn gegevens op de 06160 niet. Wel van de andere 2 nummers. Zie extra foto..

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Er lijkt wat dieper op de achtergrond bij het ophalen van de mobiele gegevens wat mis te gaan. We hebben het in onderzoek en zodra er nieuws is laat ik het weten!

MarcelScheep
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 14, 2025

Probleem is opgelost, topic kan gesloten worden.

MarcelScheep
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Ik had aangegeven dat het probleem is opgelost. Alle heren die mij afgelopen weken hadden geholpen, is binnen 1 dag verholpen door een dame die eigenlijk gelijk wist wat het probleem was. Super bedankt naar haar. 

Probleem was: 

Ergens in het systeem was er iets niet goed gegaan met het afronden op een verbonden apparaat. Denk aan een e-sim op een geresette smartwatch etc etc. (Was in mijn geval blijkbaar).

Oplossing: 

Zij heeft een ticket aangemaakt (in het Engels) naar een desbetreffende afdeling die alle verbonden apparaten heeft verwijdert (op mijn actieve s24+ na). Probeem is hiermee opgelost en werkt alles weer goed in de mijnkpn app.

(HIERBIJ IS HET PROBLEEM OPGELOST EN MISSCHIEN HANDIG DAT KPN DEZE OPLOSSING BEWAARD OM LANGDURIGE ZOEKTOCHTEN TE VOORKOMEN EN VOOR EEN SNELLE OPLOSSING KAN GAAN).

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik heb het bedankje doorgegeven ​@MarcelScheep. Daar zal ze vast blij mee zijn. En goed dat zij gelijk wist hoe ze dit moest aanpakken. Dan heeft ze vast eerder met dit bijltje gehakt. Ik heb haar ook gelijk gevraagd naar welke afdeling ze een ticket heeft aangemaakt, zodat ik het voor een andere klant ook kan oplossen. 

Mooi dat het in ieder geval is opgelost voor jou! Dan heb je alles weer mooi bij elkaar staan in de app.