Skip to main content
Vraag

Koppelen mobiel abonnement lukt niet via de website/Mijnkpn

• March 31, 2026
  • 5 reacties
  • 15 keer bekeken

Ik heb sindskort een nieuwe telefoon gekocht en ik heb aangevraagd dat mijn nummer overgezet wordt, dat is dus gister smiddags gebeurt en nu moet ik mijn abbonament koppelen via mijnKPN.
Telkens als ik dat doe dan krijg ik de melding: Controlleer je gegevens en probeer het later opnieuw. Ik doe dit al voor meer als 24uur, mijn gegevens kloppen 100% en ik kan er nogsteeds niet doorheen.
Ik heb al mijnKPN verwijderd en opnieuw gedownload, ik heb het meerder keer via de computer geprobeerd. En niks werkt. KPN service kan me anders alleen een belgesprek aanbieden maar dat lukt helaas niet sinds ik geen bereik heb om me mobiel omdat de e-sim niet werkt.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2026

Hallo ​@PPoplawski ,

Even geduld nog. Het duurt ongeveer twee werkdagen voor dat de administratie van KPN bijgewerkt is. En dan kun je wel jouw nieuwe mobiele abonnement koppelen aan jouw MijnKPN. En dan kun je (indien je ook een thuisabonnement hebt, een keuze voordeel kiezen.) 

Meer informatie over dit onderwerp staat hier: 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@PPoplawski. Welkom bij KPN en op de community! Jammer dat het koppelen van je abonnement in MijnKPN nog niet is lukt, zeker omdat je momenteel ook geen bereik hebt door de eSIM. 

@Noordzee heeft al een reactie achtergelaten op jouw vraag, bedankt daarvoor! Is het inmiddels gelukt om je abonnement te koppelen in MijnKPN?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Nee, ik krijg nogsteeds dezelfde melding dat het niet lukt, we zijn inmiddels meer als 48 uur verder en ik heb morgen internet nodig omdat ik was kilometers moet maken met navigatie, dus ik hoop dat het zsm lukt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Oke ik ben nu stapje, verder, activeren van de 5g netwerk is gelukt, ik heb internet en bereik, maar ik kan nogsteeds niet het product in mijnkpn koppelen, ik weet dus niet hoeveel mb’s enzv ik nog over heb

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 1, 2026

Fijn dat het activeren nu gelukt is. 👍

Lukt het morgenochtend nog niet om jouw abonnement te koppelen, bel dan vanaf 8.00 met 0800-0402.