Het koppelen abonnement in mijnKpn lukt niet
Wat wil je precies koppelenÂ
Krijg melding " koppel internet/tv abonnement aan aan deze app"
Ik heb het abonnement sinds 8 dec
Hi
Als je inlogt op je MijnKPN dan zou je daar de optie moeten hebben om het abonnement te koppelen.Â
Als er nog niks in je MijnKPN account staat dan zie je dit:Â
Als je daar op de blauwe knop klikt dan kun je de stappen voor het koppelen doorlopen.Â
Mocht dat niet goed gaan, wil je dan laten weten wat voor melding je precies krijgt?Â
Goedemiddag
Dank voor jullie reacties.
Ik heb het account verwijderd en opnieuw aangemaakt .
Ik heb de te doorlopen stappen gevolgd.
En ben gekoppeld.
Maar nu wil ik een mailaccount of virusscanner activeren dan krijg ik weer het verzoek om eerst te koppelen.
Mvg Rob
Â
Hallo
Ben je toevallig een nieuwe klant?Â
Pas na twee tot drie werkdagen werken alle functies in MijnKPN. Vanaf dat moment kun je bv KPN Veilig Online (oa virusscanner) installeren. Â
De situatie is nog steeds hetzelfde.
Via kpn app krijg ik de melding bekijk bestelstatus als ik het pakket wil koppelen (status staat al vanaf aansluiten al op "u kunt de apparatuur aansluiten"
Op mijn kpn kan ik de koppeling starten en de 3 laatste cijfers opgeven maar er gebeurt niets.
De persoonlijke gegevens zijn te zien.
Wifi werkt goed.
Het is morgen 3 weken geleden dat ik de apparatuur heb aangesloten maar de status is nog steeds hetzelfde.
Mailaccount aanmaken geeft ook de melding om het thuispakket te koppelen.
Iemand nog een idee.
Andere browser gebruikt.
Modem gereset.
Mvg Rob
Ps heb na modem reset knop 3 keer update gehad
Mvg
En vast dank voor het reagerenÂ
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb niet de installatiehulp gebruikt. Wellicht dat KPN daarom denkt dat het nog niet aangesloten is...
Goedemorgen
Mogelijk dat er in de installatiehulp en bevestiging wordt verwacht?
Â
Hi
Dan kan ik op onderzoek uit.
Dan kunnen we het daar verder met je oppakken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.