Skip to main content

In de hoop dat er nu wel de juiste actie wordt ingezet door een medewerker die hier mee leest mijn verhaal hier:

Ik heb nu inmiddels 4 keer aan de telefoon gezeten maar nog steeds is mijn korting op ESPN niet doorgevoerd of te zien op de factuur.

Ook na het laatste gesprek niet waar de medewerker KPN beloofde alles NU wel in orde te maken.

Tevens zou zij ook de verrekening van de vorige maanden rechtzetten.

Ik heb als bewijs nog steeds de mail bevestiging van verlengen in februari 2021. Daar staat genoemde korting gewoon vermeld.

Ik zou graag asap een mail willen ontvangen waarin een en ander is geregeld mbt de korting ESPN en het teveel betaalde abonnement geld van de afgelopen maanden vanaf februari 2021.

Op verzoek kan ik het document opsturen waarin deze korting staat vermeld.

Maar een handige KPN medewerker kan de het hele verhaal teruglezen in de vastlegging in mijn dossier neem ik aan.

Welk thuisabonnement heeft u? U heeft ook een mobiel abonnement? 


Hussel internet 500mbit, in feburari nog 200mbit en uiteraard ook een x-aantal mobiel abonnementen.


Hoi @Arno17, als ik het goed begrijp gaat het over de 5 euro Hussel entertainmentkorting? Behalve dit bericht heb ik nog geen informatie van je, daardoor is het voor mij nog lastig om er iets over te zeggen, Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik er nakijken en kunnen we hopelijk meer duidelijkheid krijgen. 


Jasper,

 

Het betreft de ESPN korting welke wel is toegezegd maar niet is verwerkt, alles te vinden in de diverse telefoontjes.

Gegevens aangevuld dus je kan nu kijken naar mijn gegevens.

Eerste correspondentie is van 12 februari 2021.

Zie bijlage!


Kan je toelichten welke korting je precies bedoelt? Is het de 5 euro korting die ik in mijn vorige bericht noem, of bedoel je een andere korting? Dat is me nog niet duidelijk aan de hand van wat je me vertelt en wat ik lees. 


Het betreft de ESPN korting van 12.99 euro per maand, 12 maanden lang.

 

 


Het betreft de ESPN korting van 12.99 euro per maand, 12 maanden lang.

 

 

Van wie heeft u dit overzicht gekregen? Want dit ziet er veel te mooi uit om waar te zijn. Dit kan haast niet rechtstreeks van KPN zijn. KPN zou hier helemaal niets aan verdienen. Dus waarom zou KPN dit doen? Ik vermoed dat dit iets is van een deurverkoper ofzo? Of tussenhandelaar ofzo? Die beloven wel meer iets wat helemaal niet kan. Ik zie ook geen KPN logo staan. En de bestandsnaam links boven in de hoek is ook al foutief geschreven.


Van wie heeft u dit overzicht gekregen? Want dit ziet er veel te mooi uit om waar te zijn. Dit kan haast niet rechtstreeks van KPN zijn. KPN zou hier helemaal niets aan verdienen. Dus waarom zou KPN dit doen? Ik vermoed dat dit iets is van een deurverkoper ofzo? Of tussenhandelaar ofzo? Die beloven wel meer iets wat helemaal niet kan. Ik zie ook geen KPN logo staan. En de bestandsnaam links boven in de hoek is ook al foutief geschreven.

@Nick83 bedoel je dat we hier te maken kunnen hebben met phishing? Oftewel een nep KPN site. Het is een PDF bestand van @Arno17, kan zijn dat ie dat bestandje zelf zo heeft genoemd tijdens het opslaan. 


@Nick83 of ze er wat aan verdienen is niet mijn probleem.  Je conclusies zijn erg voorbarig te noemen. En ver beneden de waarheid. 
Het is mijn eigen opslag naam zoals hier ook al wordt geschetst. 
 

En ik wil graag betalen voor iets wat ik afspreek.  
Lees je nog even mijn verhaal terug.


Bedankt voor de toelichting @Arno17, dat is niet de 5 euro korting die we eerder noemden dus. Deze korting is aangeboden door iemand van de afdeling die over de contracten gaat, het is geen reguliere korting die door iederein geboden kan worden. Ik ga even kijken naar de mogelijkheden, ik kom er bij je op terug.


Bedankt voor de toelichting @Arno17, dat is niet de 5 euro korting die we eerder noemden dus. Deze korting is aangeboden door iemand van de afdeling die over de contracten gaat, het is geen reguliere korting die door iederein geboden kan worden. Ik ga even kijken naar de mogelijkheden, ik kom er bij je op terug.

 

Er is mij toegezegd in deze telefoontjes dat de beloofde korting zal worden nagekomen.

Maar waar gaat dit mis?

Ik heb trouwens nooit de 5 euro genoemd, dat even terzijde.

Ik hoor graag van asap.


Dat is precies waar ik voor je naar aan het kijken ben :wink:  Ik heb gisteren contact gehad met degene die de korting had toegezegd, en gistermiddag is er vanuit die afdeling geprobeerd om contact met jou te krijgen om die korting te regelen. Daarbij kregen ze je helaas niet aan de lijn, maar ze willen die korting graag nog voor je aanzetten als ze je kunnen spreken. 


Ik heb geen gemiste oproep gehad.  Dus ik denk dat ze niet gebeld hebben of een verkeerd nummer. De vaste lijn bestaat niet meer.  Dus svp mobiel bellen. 


Ik heb geen gemiste oproep gehad.  Dus ik denk dat ze niet gebeld hebben of een verkeerd nummer. De vaste lijn bestaat niet meer.  Dus svp mobiel bellen. 

Staat jou mobiele nummer wel vermeld in je forumprofiel, zoniet vul dat even aan 


Ik heb geen gemiste oproep gehad.  Dus ik denk dat ze niet gebeld hebben of een verkeerd nummer. De vaste lijn bestaat niet meer.  Dus svp mobiel bellen. 

Er staat niet bij op welk nummer er gebeld is, maar voor de zekerheid heb ik het mobiele nummer doorgegeven.


Mobiel staat vermeld inderdaad. 


Ik heb geen gemiste oproep gehad.  Dus ik denk dat ze niet gebeld hebben of een verkeerd nummer. De vaste lijn bestaat niet meer.  Dus svp mobiel bellen. 

Er staat niet bij op welk nummer er gebeld is, maar voor de zekerheid heb ik het mobiele nummer doorgegeven.


Nog steeds niets gehoord, ook niet een mail of andere manier een antwoord gehad.

Rekening ook weer gekregen, nog niks veranderd helaas.

Morgen maar weer eens zelf bellen.


Zo te zien hebben ze daarna nogmaals geprobeerd te bellen, zonder succes. Dat de rekening nog niet is veranderd klopt inderdaad, zoals gezegd wilden ze je daar eerst voor spreken. Als je zelf belt kan je vragen naar de afdeling die over de contracten gaat, met de notities van de belpogingen hebben zij ook meteen duidelijk wat er aan de hand is en zouden zij die korting ook voor je aan kunnen zetten.


Zo te zien hebben ze daarna nogmaals geprobeerd te bellen, zonder succes.

 

 

Ik weet niet welk nummer ze bellen maar mijn telefoon is niet een keer overgegaan, geen gesprekken gemist of wat dan ook.

De vaste lijn bestaat niet meer dus men moet op mobiel bellen welke begint met 06-2293****

Ik zit naast de telefoon!

 


Dat is het nummer wat ik heb doorgegeven, dus ik ga er vanuit dat ze dat nummer hebben gebeld. Ik ken de planning van diegene niet, dus ik weet niet wanneer je gebeld kunt worden. Het zelf bellen wat je noemde is zoals gezegd ook een optie, je kunt daarbij meteen doorverbonden worden naar die afdeling om naar de korting te kijken.


@Jasper,

 

Dank voor je inspanningen en het heeft geholpen, zonder problemen en gedoe verder opgelost zoals ik gewend ben bij en van de KPN. :ok_hand_tone2:

@Nick83,

Je opmerking dat het niet kan is dus bij deze teniet gedaan, volgende keer eerst even goed lezen en navraag doen voor je iets roept. :sunglasses:

Of zoals er in Bambi wordt gezegd:

 

Als je niks te zeggen hebt kan je beter misschien niks zeggen. :wink: