Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn Telfort account is enkele maanden geleden door KPN omgezet naar KPN. Het aanmaken van een KPN-ID lukt echter niet (als nieuwe gebruiker). Ik ontvang geen retourbericht van KPN, ook niet als ik kies voor wachtwoord vergeten. Er zit ook niets in de SPAM-box. Ik ben hier al gedurende enkele maanden mee bezig, maar het lukt me niet. Wie kan me helpen?

hoi @Paul Jansman, welkom op het forum! 
Begrijp ik het goed dat je de verificatiemail niet krijgt bij het registreren?
Krijg je deze ook niet in je spam map?
Kun je eens proberen met een ander mailadres een KPN ID aan te maken?

Als ook dat niet werkt, kun je het dan eens vanaf een andere browser proberen?


Hoi Thomas, 

Ik ben een voormalig gebruiker van KickXL, daarna via overname door KPN gestald bij Telfort en recentelijk rechtstreeks onder de vlag van KPN gestald. Bij Telfort heb ik altijd ingelogd met de inloggegevens van KickXL.

Ik krijg inderdaad geen verificatiemail, ook niet via een andere browser (Edge en Mozilla geprobeerd), beiden met meerdere e-mailadressen. Ook in de SPAM map komt niets terecht.

 


Kun je het eens proberen met een mailadres van een derde partij zoals Gmail, outlook of een andere mailhost?
Je KPN ID hoeft namelijk niet een mailadres van ons te zijn!


Via Mozilla en een oud gmail adres van mezelf krijg ik een verificatiemail. Ik wil echter dit oude gmail adres niet gebruiken. Hoe verder? Moet ik de verificatiemail beantwoorden en kan ik dan later het emailadres wijzigen naar mijn actuele vaste emailadres?


Blijkbaar lukt het niet met emailadressen die eindigen op @live.nl


het is inmiddels ook gelukt om met @live.nl in te loggen. Deze stond (ra ra) vermeld bij de geblokkeerde afzenders.


Top! Mooi opgelost 🙂 mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!