Skip to main content

Hoihoi, 

 

Ik sta nog ingelogd met de kpn app op mijn oude adres op naam van mijn ouders. 

Nu woon ik op mezelf en wil ik uitloggen met de app om hem weer in te loggen met mijn eigen abbonnement. 

Nu kan ik dat nergens vinden, en als ik uitlog via de app logt die uit voor iedereen van mijn oude adres. 

Weet iemand hier iets over?

 

Groetjes elise

Hey @Elise0301 ,

 

Vervelend dat je de uitlog knop niet kan vinden.

Laat ik je even willen helpen ;)

 

Ga naar de KPN App

Ga naar Profiel

Klik op uitloggen.

 

Hopelijk lukt het nu wel ;)

 

Als je een duidelijker uitleg wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. 


Hoi @Julian Borghuis

 

Dat uitloggen heb ik geprobeert, dan log ik uit de app en moet ik weer de code invullen zoals elke dag, de code van mijn oude huishouden. 

Ik heb nogsteeds nergens gevonden waar ik volledig uit kan loggen 


Hoi @Julian Borghuis

 

Dat uitloggen heb ik geprobeert, dan log ik uit de app en moet ik weer de code invullen zoals elke dag, de code van mijn oude huishouden. 

Ik heb nogsteeds nergens gevonden waar ik volledig uit kan loggen 

Hey @Elise0301 

Wat vervelend!

Staat er niet bij het inloggen code verwijderen?

 

Als je een duidelijker uitleg wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. 


Hallo @Elise0301 je logt dus nu nog in met het KPN ID van je ouders? Dan moet je in het vervolg inloggen met een eigen KPN ID en daar je eigen nieuwe abonnement aan koppelen.

Kies op het inlogscherm van de MijnKPN app voor “Cijfercode verwijderen”, dan kan je daarna opnieuw inloggen met een andere gebruikersnaam (KPN ID) en wachtwoord.

Daarna via Producten → Product toevoegen je abonnement toevoegen.