Skip to main content
Antwoord

KPN Compleet nummer toevoegen

• November 10, 2019
  • 2 reacties
  • 666 keer bekeken

Ik probeer ook een nummer toe te voegen. Bij aanmelden bij Kpn Compleet staan voor de 2 nummers die al mbs delen een groen vinkje, voor het nieuwe nummer dat ik wil toevoegen staat een groen uitroepteken. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Simone41, welkom! Je kunt een nummer toevoegen aan KPN Compleet via onze website. Is dat wat je bedoelt? Mocht je er niet uitkomen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer zet die je toe wilt voegen, dan doe ik dit graag voor je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2019

Ha @Simone41, welkom! Je kunt een nummer toevoegen aan KPN Compleet via onze website. Is dat wat je bedoelt? Mocht je er niet uitkomen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer zet die je toe wilt voegen, dan doe ik dit graag voor je. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Is het nog gelukt, @Simone41? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten!