Skip to main content

Beste,

Van KPN heb ik een bericht ontvangen, waarin aangegeven is dat ik een eindejaars cadeau heb gekregen. Dit in de vorm van gratis extra 5GB data. Dat is heel aardig vind ik, en mijn vraag is of ik die extra data ook te zien krijg in MijnKPN, bij mijn verbruikscijfers. Overigens vind ik het jammer dat ik niet direct kan reageren op het betreffende bericht van KPN, en dat ik op deze ietwat omslachtige manier mijn vraag moet stellen.

Vriendelijk groetend,

John Coppens.

Hallo @Johncoppens 

Zie dit topic met meer info 

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender


Beste Ruud,

Dank je voor je informatie, die is duidelijk. Echter, de schermafdruk die je bij je bericht hebt meegestuurd, zie ik niet in MijnKPN. De optie: ‘Alle opties bekijken’ bedoel ik dan met name. Wat ik op mijn scherm zie is de optie: ‘Bekijk bundels in wachtrij’ (zie de onderstaande schermafdruk). Toch, nogmaals bedankt voor je informatie

 

Vriendelijk groetend,

John Coppens.

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy


Hoi John, ‘mijn’ voorbeeld komt van KPN en is zo te zien uit de MijnKPN app.

Jij gebruikt de web-versie. Kijk eens bij ‘Bekijk bundels in wachtrij’, staat het daarbij? Ik heb geen KPN-mobiel dus kan niet zelf meekijken.

p.s. bewerk nog even jouw bericht (via drie puntjes rechtsonder) en plaats een plaatje zonder privégegevens (06-nummer). Dit is een openbaar forum.


Beste Ruud,

 

Dank je voor tip je inzake de prive gegevens. Hieronder een afdruk als ik klik op: Bundels in wachtrij.

 

Vriendelijk groetend,

John Coppens.

 


@Johncoppens

Dat is inderdaad jouw “kadootje van KPN”. je hebt er al een beetje van gebruikt zie ik. Ondanks wat er staat “in wachtrij” is deze bundel direct actief gemaakt door KPN. Als dit kado op is, zal jouw eigen bundel weer zichtbaar en actief worden.

Ik heb KPN webcare gisteren ingeseind en zij hebben jouw privégegevens onzichtbaar gemaakt.