Skip to main content

Binnen mijn KPN ID abonnement heb ik 2x KIDS Sim 1GB abonnementen lopen. Ze zouden zelf hun verbruik (data) in gaten willen kunnen bijhouden, ze zijn oud genoeg om dat te kunnen. Maar ik zie het niet zitten dat ze mijn inloggegevens van KPN ID gaan gebruiken om te inloggen. (er zijn meer producten aan mijn KPN-ID gekoppeld)

Waar vind ik hun eigen login gegevens? Oftewel, hoe maak ik het aan? 

Dit is een wens die al vele jaren terug geuit is en waarvan KPN ook heeft aangegeven dat dit geïmplementeerd zal gaan worden maar helaas is dit nog altijd niet het geval.


Bijv bij bekende TV/video streamingsdiensten kan dat wel. 1 account, meerdere “subprofielen”.
 

Hoofdaccount op slot zetten voor de andere gebruikersprofielen dmv password.
Waarom kan dat niet? 


Zie punt 7 in 

Zie punt 6 in

Zie punt 2 in

Zie punt 2 in

 


He, zo lang al? 

KPN, zorg aub ervoor dat het niet bij Goede Voornemens 2024 staat. Thanks namens een groep gebruikers. 


Ik maak, namens mijn hele gezin, graag gebruik van dit moment om ook onze wens voor deze functionaliteit kenbaar te maken.

 


Onze wens: In de TV app inloggen met je ‘eigen’ profiel.

Gisteravond hier wederom moeten uitleggen dat dit bij KPN helaas (nog) niet mogelijk is 😤


Volgens mij willen ze dat ook helemaal niet. Want dan zou je voor mensen van buiten je gezin een account kunnen maken en deze toegang kunnen geven. En dat is volgens mij niet de bedoeling. 


OK, laat ik het anders zeggen:

Onze wens: In de TV app kijken met je ‘eigen’ profiel.

Dus op elke TV/app/etc. inloggen met het zelfde account en vervolgens je ‘eigen’ profiel instellen/gebruiken.