Skip to main content

Ook ik wil zo spoedig mogelijk mijn KPN ID verwijderd zien. Ik moest het alleen aanmaken om mij aan te melden om  mobiel op te kunnen waarderen. Ik had dat reeds mobiel gedaan en ook het bedrag is al afgeschreven. Toen moest ik me aanmelden. Het is me tot op heden niet gelukt. Wat een gedoe. Die vragen allemaal . Je betaalgegevens, nieuwe pincode enz.  Ik weet niet wat ik allemaal aangemaakt heb. Verwijder het alsjeblieft.  Ik zal wel nog proberen het afgeschreven bedrag terug te krijgen. Geld weg en geen beltegoed. Het is me wat.  In 3 stappen heet het!  Een marathon ben ik gegaan en ik heb nog niks. Ja erger!

Welkom op het forum @gansi!

Wat jammer dat het niet helemaal soepel verloopt met het aanmaken van een KPN ID en het opwaarderen van je beltegoed. Is het uiteindelijk wel goedgekomen? Zo nee, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat én je simkaartnummer, in het opmerkingenveld noteren.

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!