Skip to main content

Beste KPN,

Zou u alstublieft mijn KPN ID en mijn forumaccount willen verwijderen, mijn email is ***************@gmail.com.

Dank u 

Hi Rebecca, welkom hier. 

Bij deze is je forumaccount verwijderd, je KPN ID zal in de komende dagen worden verwijderd. 


Hallo, 

Ik wil graag een nieuwe KPN ID aanmaken ivm met een niet laden van mij  producten en omdat ik maar 1 prive mail heb. Medewerker heb ik hierover gesproken inmiddels en verwees mij naar hier door.

 

Email: ***

 

Alvast bedankt!

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy


@myholidaymood , Ik snap dat je het niet erg vind dat iedereen je E-mail adres kan lezen en misbruiken, maar als je liever geen spam wilt zou ik het even weghalen en in je profiel plaatsen onder een veld waar privé bij staat.

3 puntjes onder en bewerk kun je je bericht aanpassen.


Hallo, 

Ik wil graag een nieuwe KPN ID aanmaken ivm met een niet laden van mij  producten en omdat ik maar 1 prive mail heb. Medewerker heb ik hierover gesproken inmiddels en verwees mij naar hier door.

 

Alvast bedankt!

 


 

 


Je kunt gewoon rechtsboven op beginoagina van het forum inloggen met je MijnKPN gegevens en dan een profiel aanmaken. 

PS Haal even je mailadres weg. Dat kan alleen maar tot.misbruik of spam leiden. 


@SledgehammerNL Dat mail adres weghalen gaat niet meer, heb er gisteren al voor gewaarschuwd, na 1 uur is het over en geblokkeerd om berichten aan te passen, zal dus een mod moeten doen als die tijd heeft.:wink:


Ik heb dit doorgezet.