Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik krijg ik als nieuwe klant niet voor elkaar om op mijn manier de KPNID in te stellen.

 

Huishouden.

 

Vader

Zoon 1

Zoon 2

(moeder geen KPN) 

 

Ik zou graag als vader mijn KPNID in het overzicht willen zien met mijn eigen id en die van mijn 2 kids.

Kind 1 moet zijn eigen id zien en die van de jongste.

Kind 2 moet alleen zijn eigen id zien.

 

Hoe moet ik dit instellen? Of wil ik iets wat niet kan?

Ontkoppelen werkt niet in mijn geval want dan zijn ze alle 3 weg.

 

Ik hoor het graag,

 

Mvgr,

Rob Driessen

Hier kunnen we kort over zijn. Wat jij wilt kan niet.

Een abonnement kan maar in één MijnKPN omgeving, onder één KPN ID, aangemeld staan.

Jij kan dus alles zien. De zoons niet, tenzij je ze ook toegang geeft met jouw KPN ID. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat wel kan dat je elk een eigen KPN ID / MijnKPN hebt met elk je eigen abo. Maar dan moet je dus voor elk abo apart inloggen.


Ik hoop dat KPN snel zal gaan komen met een KPN ID per gezinslid waarbij de contracthouder alle abonnementen kan beheren en waarbij de overige gezinsleden hun eigen abonnement kunnen inzien en MB's kunnen delen.

Ook het inloggen in de iTV app zou mijns inziens dan onder de eigen KPN ID's moeten kunnen gaan plaatsvinden.


Tja... je kunt het zo ingewikkeld maken als je het wilt. Maar voor KPN is dat een hele toer om dat mogelijk te maken.

 


Tja... je kunt het zo ingewikkeld maken als je het wilt. Maar voor KPN is dat een hele toer om dat mogelijk te maken.

Toch denk ik dat we op dit vlak binnenkort wel iets kunnen verwachten van KPN.



Goedenavond,

 

het allerergste is dat ik dan een half uur aan de lijn hang met een medewerker van KPN die jou doodleuk aan het lijntje houd alsof ik de eerste ben die dit probleem heeft… 😡

 

3 contracten op één adres en niet per abonnement je eigen verbruik kunnen inzien.

Dat voor KPN, niet echt een kleine in de wereld van de mobiele telefonie…..

Maar goed….. we wachten af totdat KPN hier misschien iets aan gaat doen.

Ik ga proberen van het weekend te genieten en me hier niet meer druk over proberen te maken…. 


Mijn Samsung A40 geeft buiten de app of MijnKPN om ook het verbruik weer.

Instellingen → verbindingen → gegevensverbruik


Het is bij de concurrent niet anders. Voor mijn vrijwilligers gebruik ik twee mobiele abbonementen van simpel. Kan geen twee abbonementen zichtbaar maken in 1 account. Hier dus net andersom een vraag dat niet mogelijk gemaakt wordt.

 


Reageer