Skip to main content

Hallo allemaal, sinds een dag of 4 is m'n wachtwoord uit de kpn app verdwenen. Ik gebruik deze dus om tv te streamen naar een tv of gewoon tv kijken op m'n telefoon. Als ik op de wachtwoord reset knop druk en dan m'n email adres ingeeft krijg ik de volgende foutmelding "door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar". Ik heb op diverse andere momenten geprobeerd dit te resetten, maar iedere keer dezelfde foutmelding. Vanmiddag gebeld met KPN, moest de app verwijderen en opnieuw installeren...hielp niet. Toen moest ik met een ander email adres een nieuw KPN account aanmaken, zo gezegd zo gedaan.... Maar daar krijg ik de foutmelding dat het (nieuwe wachtwoord niet herkend word!). Wie kan mij helpen? Dit is enorm irritant aan het worden

U kunt ook nog proberen om met het abonneenummer en de pincode in te loggen,  ​@Michael_S.

Ooh wat fijn!!! Wel heel slecht dat niemand bij de helpdesk mij dit heeft kunnen verstellen. Enorm bedankt!!!!

Ooh wat fijn!!! Wel heel slecht dat niemand bij de helpdesk mij dit heeft kunnen verstellen. Enorm bedankt!!!!

Fijn dat het gelukt is, ​@Michael_S!

Reageer