Skip to main content
Vraag

KPN Sim Only niet zichtbaar in MijnKPN

• September 25, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sinds kort een KPN Sim Only-abonnement met nummerbehoud. Het vaste internet- en tv-abonnement op ons adres staat op naam van mijn vriendin.

Mijn mobiele abonnement is alleen nergens zichtbaar in MijnKPN. Niet in mijn eigen MijnKPN-account, maar ook niet in het MijnKPN-account van mijn vriendin.

Ik heb hierover al contact gehad met KPN. Daarbij werd aangegeven dat mijn mobiele abonnement mogelijk in het account van mijn vriendin zou moeten staan, omdat het vaste internet- en tv-abonnement op haar naam staat. Alleen is het mobiele abonnement daar dus óók niet zichtbaar en het lukt ook niet om het handmatig toe te voegen.

In mijn eigen account zie ik eveneens geen verbruik, abonnementsgegevens of facturen van mijn mobiele abonnement. Daarnaast heb ik geen duidelijk klantnummer kunnen vinden waarmee ik het abonnement eventueel zelf kan koppelen.

Het mobiele abonnement en mijn telefoonnummer werken verder wel gewoon.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet een KPN-moderator hoe dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt!

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Inmiddels opgelost. 

JanD
Wijsgeer
  • September 25, 2026

Reactie verwijderd ​@J.Balster jouw laatste reactie was net nog niet zichtbaar voor mij.

Â