Skip to main content
Antwoord

KPN Thuis app werkt niet meer, maar MijnKPN app blijjft doorlinken

• July 27, 2025
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn wifi versterkers constant en stabiel te laten functioneren. Nu loop ik met mijn zoektocht tegen het volgende aan.

De KPN thuis App functioneert niet mee (EB wordt niet herkend), de mijnKPN app blijft echter doorlinken naar de Thuis App. Hoe beheer ik nu mijn wifi? Iemand een suggestie?

mijn EB heeft software versie V12.C.22.15.00-D en alle apps zijn up2date.

Iemand een suggestie?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Dat snap ik, kun je toch eens een reset proberen? Kan het zijn dat je een typfout hebt gemaakt in het versienummer?

Heb je hierover ook al eens gebeld met mijn telefonische collega's trouwens? Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

7 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Busger, die softwareversie komt me even niet bekend voor. Kun je je experiabox eens een factory reset geven? Met de nieuwste updates heb je de Thuis app overigens niet meer nodig, je gebruikt dan de MijnKPN app

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 31, 2025

Dat is precies het probleem, ik krijg de kans niet om de nieuwe wifi functionaliteit te proberen in de mijnKPN app, hij gaat automatisch door naar de KPN Thuis app..

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Dat snap ik, kun je toch eens een reset proberen? Kan het zijn dat je een typfout hebt gemaakt in het versienummer?

Heb je hierover ook al eens gebeld met mijn telefonische collega's trouwens? Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

• Deelnemer
  • September 16, 2025

Hallo,

Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan na de update van het modem (V10) en Superwifi 2. Reset gedaan van het modem, maar nog steeds in de loop.

Thuis App geeft een error (Oeps..) en MijnKPN zegt dat ik de Thuis App moet gebruiken. Beide werken niet en mijn SuperWifi heeft er geen zin meer in.

Wat te doen?

Ik zit overigens op V1.01.00T04.4Intermediate

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DTJO, welkom op onze community. Met de nieuwe update moet dit een stuk beter worden.

We zijn deze momenteel aan het uitrollen. Meer informatie over de updates kun je vinden op onze product updates pagina.

• Deelnemer
  • September 17, 2025

Hoi ​@DTJO, welkom op onze community. Met de nieuwe update moet dit een stuk beter worden.

We zijn deze momenteel aan het uitrollen. Meer informatie over de updates kun je vinden op onze product updates pagina.

Hi Thomas,

Super goed om te horen dat jullie een update aan het uitrollen zijn.

Ondertussen kan ik niets managen. Iets wat wel handig zou zijn nadat jullie een update hebben uitgevoerd.

Hoe gaan jullie mij nu helpen met mijn wifipunten want er werkt er inmiddels maar 1. En dat het wifipunt dat is aangesloten met een ethernetkabel aan het modem.

Inmiddels de hele spullenboel al 10 keer gereset en niks werkt.

Klantenservice niet bereikbaar ondanks "Service Plus".

Begin redelijk gefrustreerd te raken van KPN.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bellen is sowieso wel handig denk ik maar hiervoor zijn mijn collega's alleen overdag bereikbaar. Je kunt er ook een belafspraak voor maken
Via de webinterface moet je de meeste functies nog wel kunnen beheren. Bij het resetten van je superwifipunten is het raadzaam ze na een reset een half uur bekabeld aangesloten te laten zodat ze goed kunnen update.

Als het daarmee niet lukt en je er telefonisch ook niet uit komt, maak dan even een eigen topic aan. Dan denken we daar graag even met je mee!