Skip to main content

Dat wachtwoord van KPN Thuis is werkelijk een ramp. Heb net alles gereset, nieuw wachtwoord gemaakt, wordt dat niet herkend. Kun je er ook nog op een andere manier bij?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Van harte welkom op ons forum @Alex132!

Ik help je graag op weg met de Thuis app. Maak je gebruik van de app in combinatie met SuperWiFi of de Experia WiFi? Het beheerderswachtwoord is altijd het wachtwoord van de master Experia WiFi of SuperWiFi. Je vindt hier meer informatie over welk apparaat de master wordt. Als je gebruik maakt van SuperWiFi, dan vindt je hier meer informatie over gebruik van SuperWiFi en de Thuis app. Ik hoor graag of je er uit gekomen bent, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


Dag @Alexandra, wat dacht je zelf? De instructies zijn onduidelijk, en je moet steeds langer wachten. Ik heb gestudeerd en kan een eigen onderneming runnen, maar dit is echt te ingewikkeld. Ongelofelijk hoe @KPN dit ingewikkeld heeft gemaakt. En ja, het gaat hier om Superwifi. Geef gewoon de kans om een vergeten wachtwoord op te vragen via de computer en doe niet zo ingewikkeld.


@Alex132, die optie is er niet, anders had ik je die natuurlijk gegeven. Als je de info doorleest waar ik naar gelinkt heb, ga ik er vanuit dat 't helemaal goed komt. 


Klopt. Niet gebruikersvriendelijk.

bij het koppelen wordt gevraagd op een “beheerderswachtwoord” in te voeren.

Deze heb je later om bij de app in te loggen. Er staat ook duidelijk vermeld: let op: dit is niet het wachtwoord van he wifinetwerk. Als je het beheerderswachtwoord invult krijg je het bericht dat deze niet juist is. Daarna gaat het lampje van continu groen naar knipperend blauw.

Graag gewoon net als alle andere bedrijven de mogelijkheid om een vergeten ww opnieuw in te stellen.

nogmaals: de extra wifipunten werken gewoon alleen het KPN THUIS app is niet te gebruiken.


 

 

Probeer anders even de admin wachtwoorden die achterop de sw staan achter het klepje, heel soms gebeurt het dat het wachtwoord een van deze wachtwoorden over neemt ook al is het niet degene die blauw knippert. 


Bedankt, dit heb ik ook al geprobeerd.

ook de melding verkeerd wachtwoord of zoiets.


Inloggen op http://192.168.2.151. Dat al eens geprobeerd?