Skip to main content

Ik krijg net een mail van de KPN dat zegt dat mijn KPN ID is gedeacgtiveerd.

Wat betekent dat en waarom wordt dat zomaar gedaan? Ik gebruikt dagelijks KPN mail..

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Utah ,

Weet je wel zeker dat het echt een e-mail is van KPN? Het kan namelijk ook Phishing zijn. Nergens op klikken en de mail niet beantwoorden. Een e-mailadres van het bedrijf KPN eindigt altijd op kpn.com. 

Het verwijderen van een KPN ID doet KPN in principe niet omdat het na 6 maanden niet gebruikt te zijn automatisch verwijderd wordt. Je krijgt van KPN geen KPN ID, dit moet je altijd zelf aanmaken. Het maakt ook niet uit met welk e-mailadres, dit hoeft geen KPN mailadres te zijn maar mag ook gewoon hotmail of Gmail zijn. Je kan, als je KPN producten eenmaal actief zijn, gewoon deze inlog voor KPN ID / MijnKPN gebruiken.  

Je zou eens kunnen testen op Mijn KPN of jouw KPN-ID nog werkt. 

Als het niet meer werkt, dan kun je ook opnieuw een KPN-ID aanmaken. 

 

Dat kun je hier doen : 

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/kpn-id.htm

 

 

 


Als jij dagelijks Webmail gebruikt door in te loggen met jouw KPN-ID, dan kun je dat nu natuurlijk ook checken of dat nu nog gewoon werkt. 

Dat doe je toch niet met je KPN ID? Daarvoor gebruik je je e-mailaccount.


O ja, dat is ook zo. Ik haal die zin weg en maak er wat anders van. Thanks ! :thumbsup_tone3:


Hi @Utah, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wanneer je, zoals aangegeven is, meer dan 6 maanden geen gebruik hebt gemaakt van KPN ID / MijnKPN, komt deze te vervallen. Echter heeft dat geen invloed op je KPN e-mailadressen! 

Ben je er inmiddels achter of het inderdaad vals alarm was of misschien wel een valse e-mail? Kan je nog in de webmail omgeving van KPN komen?

Mocht je willen dat ik nog iets voor je nakijk, dan doe ik dat natuurlijk graag voor je! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en eventueel klantnummer? 


Reageer