Skip to main content
Beantwoord

Mail uitzetten dat ik ben ingelogd op een nieuw apparaat

• January 21, 2025
  • 11 reacties
  • 136 keer bekeken

Melding gebruik kpnapp op apparaat uitzetten

Ā 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@101246Ā deze notificaties zijn er voor je veiligheid, zodat je kunt controleren of er niet iemand misbruik van je verbinding maakt.

Het is inderdaad zo dat als je de browser een keer opschoont, je dat bericht steeds krijgt, op welk apparaat dan ook. Gelukkig maar.

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• January 21, 2025

Ok krijg nooit meldingen. Wat voor meldingen krijg je dan?Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Login op nieuw apparaatĀ 

Ā 
Ā 

Was jij dit?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

De MijnKPN-App staat op mijn I-Pad. Zodra ik hierop inlog krijg ik een e-mail zoals hierboven.

als ik op de Mijn KPN app naar cookies ga lees ik dat ik niets kan instellen omdat cookies en teacking uitstaat. Maar in de lijst van app’s met cookies en tracking staan veel apps maar niet die van de Mijn KPN. En die kan ik er ook niet bij zetten. Via instellingen naar Mijn KPN app heb ik geen knop over veiligheid privacy cookies of tracking, kan niets instellen. Toch wil ik van deze alarm berichten af.

dat moet toch kunnen.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Beste ​@101246Ā deze notificaties zijn er voor je veiligheid, zodat je kunt controleren of er niet iemand misbruik van je verbinding maakt.

Het is inderdaad zo dat als je de browser een keer opschoont, je dat bericht steeds krijgt, op welk apparaat dan ook. Gelukkig maar.

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Ik zie niet in als ik inlog op MijnKPN App die op mijn I-pad is geĆÆnstalleerd, dat ik dan voor de veiligheid daarvan een melding krijg. Als er echt van een vreemd apparaat ingelogd wordt begrijp ik dat. Veel app op mijn I-pad hebben wel de mogelijkheid dit aan te passen, Ook van de bank.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 21, 2025

Hallo ​@101246Ā 

Bij de controle op een inlog op een nieuw apparaat speelt het cookie api.kpn.comĀ een belangrijke rol. Dit wordt aangemaakt bij een succesvolle inlog.Ā Bij ontbrekenĀ zal een e-mail volgen. Wis jij regelmatig en/of automatisch de cookies?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Hallo Ruud,

Dat klopt bij het uitzetten van de i-pad worden alle cookies gewist. Toch zijn Mijn KPN app en deze community.kpn.com de enige die mij lastig vallen met het gebruik van de app of site.Ā 
Ā 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 21, 2025

Dan is het te overwegen omĀ api.kpn.comĀ uit te zonderen van automatisch wissen.
Anders zal inloggen met jouw kpn account (KPN ID) iedereĀ keer een e-mail opleveren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Beste Ruud,

Cookies verwijderen in Safari uitgezet. Dit geldt volgens mijn alleen bij gebruik van de browser en niet voor gebruik van een app op je apparaat. Overigens krijg nu ook nog de melding dat ik weer ben ingelogd op deze website.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 21, 2025

De MijnKPN-App staat op mijn I-Pad. Zodra ik hierop inlog krijg ik een e-mail zoals hierboven.

Uitloggen is ook niet nodig voor de app. Gewoon wegklikken (sluiten).

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@101246, welkom op de community. Die mail kan inderdaad niet uitgezet worden, maar als je 'm zo vaak krijgt kan ik me voorstellen dat dat vervelend kan zijn. Met de gegeven tips kan je dat verminderen, zodat je het niet meer zo vaak krijgt.