Skip to main content
Antwoord

Melding dat er iets is mislukt als ik abonnement toe wil voegen aan MijnKPN

• August 24, 2025
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik kan sinds afgelopen week, sinds ik mijn nieuwe teledoon heb besteld en ontvangen, geen abbonement toevoegen in MijnKPN. Hierdoor kan ik ook mijn e sim niet overzetten. Ik heb al 4 dagen het geprobeerd en krijg elke keer de melding dat er iets is mislukt. Ik heb al met een kpn medewerker gebeld en wij kwamen er nog niet uit. Is er een storing? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Helaas werkt het nog steeds niet, er is wel een fysieke simkaart opgestuurd, alleen kan ik dan niks inzien van mijn abbonement of extra data kopen etc.

Vervelend dat het nog steeds niet lukt en je geen inzicht hebt in je abonnement of extra data kunt aanschaffen. In dit geval is het het handigst om even langs een KPN winkel te gaan. Daar kunnen de collega’s je direct helpen met zowel de simkaart als de toegang tot je abonnement. Neem voor de zekerheid een geldig legitimatiebewijs mee, zodat ze je meteen verder kunnen helpen.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Elise Langendam. Welkom op de community! Vervelend dat het toevoegen van je abonnement in MijnKPN niet lukt en dat je daardoor je eSIM niet kunt overzetten. Er is op dit moment geen algemene storing bekend rondom MijnKPN of het activeren van eSIM, dus dit lijkt iets dat specifiek bij jouw account speelt. Is het inmiddels al gelukt om je abonnement toe te voegen en je eSIM te activeren?

Helaas werkt het nog steeds niet, er is wel een fysieke simkaart opgestuurd, alleen kan ik dan niks inzien van mijn abbonement of extra data kopen etc.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Vervelend dat het nog steeds niet lukt en je geen inzicht hebt in je abonnement of extra data kunt aanschaffen. In dit geval is het het handigst om even langs een KPN winkel te gaan. Daar kunnen de collega’s je direct helpen met zowel de simkaart als de toegang tot je abonnement. Neem voor de zekerheid een geldig legitimatiebewijs mee, zodat ze je meteen verder kunnen helpen.