Skip to main content

Als ik (op mijn Mac) Mijn KPN wil benaderen vanuit Chrome krijg ik de melding:

BAD Request, Your browser sent a query this server could not understand.

Onder Safari werkt het verder wel prima. Chrome is volledig up-to-date, dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee?

Goedemiddag @BlueAdept ,

 

Daar heb ik niet meteen verklaring voor maar ik kan me voorstellen dat het irritant is. Gelukkig dat je via Safari wel gewoon MijnKPN kunt benaderen. Ik heb het zelf eens getest op mijn iPhone en daar kan ik MijnKPN wel gewoon bereiken via Chrome. Is je besturingssysteem wel helemaal up to date? En heeft dit eerder wel gewerkt of ervaar je dit probleem al langer?


Ik kan via Chrome op mijn iPhone dat prima doen, maar niet op de desktop. Wellicht heeft t te maken met een van de extensies. In het verleden werkte het tenminste normaal (voor zover ik mij herinner :))


Dat zou in principe ook gewoon moeten werken. Welke extensies zijn op dit moment actief? En wat gebeurt er als je ze eens allemaal uitschakelt?


Dat was mijn eerste reactie ook. Heb er maar een paar, maar uitschakelen biedt jammer genoeg geen soelaas. 


Zou je dan je cookies eens kunnen verwijderen? Het kan daarnaast ook geen kwaad om de cache eens te legen. Benieuwd of dat er voor gaat zorgen dat het weer gaat werken :)


Alles gereset, herstart, opnieuw geïnstalleerd …….. en dan werkt t weer 😃. Phew. 


Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Omdat je probleem is verholpen, sluit ik het topic. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!


Reageer