Skip to main content
Antwoord

MijnKPN account aangemaakt zonder mobiel nummer, en nu kan ik niet inloggen

• August 25, 2025
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Goedendag,

Na de overstap naar Kpn heb ik een account aangemaakt. Dit heb ik alleen zonder mobielnummer gedaan (Er stond namelijk optioneel), Nu blijkt er 2 staps verificatie te zijn en ik kan ik er op geen 1 mogelijke manier in ook niet meer de hulp van de klantenservice. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken? Alvast bedankt.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Erikwa, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen? Ik heb net zelf een nieuwe account aangemaakt zonder mobiel nummer in te vullen, en als ik daarmee in probeer te loggen in de app, komt er een alsnog een veldje waar ik mijn mobiele nummer in kan vullen en daar kwam de code ook direct op binnen.
Zou je dat nog eens willen proberen nu?

7 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Welkom op de community ​@Erikwa, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen? Ik heb net zelf een nieuwe account aangemaakt zonder mobiel nummer in te vullen, en als ik daarmee in probeer te loggen in de app, komt er een alsnog een veldje waar ik mijn mobiele nummer in kan vullen en daar kwam de code ook direct op binnen.
Zou je dat nog eens willen proberen nu?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2025

Hoi, dat is vreemd. Er komt bij niks extra’s in het veld zie foto. 

HeidiV
Topper
  • August 26, 2025

Hi ​@Erikwa 

Je moet je telefoonnummer invullen in het veld onder de tekst.

Leen59
Wijsgeer
  • August 26, 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2025

Oké, dom van me. Toch bedankt. 

HeidiV
Topper
  • August 27, 2025

Echt overduidelijk vind ik het ook niet ​@Erikwa 

Het was handiger geweest om in lichtgrijs een voorbeeld telefoonnummer te laten zien, dan weet je ook gelijk in welk formaat je het telefoonnummer moet invullen, dit  +31612345678 of 0612345678.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 27, 2025

Fijn dat het gelukt is ​@Erikwa! En helemaal niet dom van je hoor 🙂 Als je dit voor het eerst doet en ziet, is het nog niet zo gek dat je niet precies weet hoe het werkt toch? 😊