Skip to main content

MijnKPN app update 6.36.0

Categorie:MijnKPN
  • September 19, 2025
  • 116 reacties
  • 2665 keer bekeken
Toon eerste bericht

116 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 30, 2025

We hebben het teruggekoppeld ​@NicoleP. Ik hoop dat de tijdelijke oplossing voor je werkt voor nu!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 11, 2026

6.37.0 zojuist gedownload.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 11, 2026

Klopt, die had ik gisteravondĀ al gedownload.

Na 6.36.1 en 36.2 en 36.3 en 36.4 nuĀ een grotere update naar 6.37.0 ?

De omschrijving in de Play store is weer nietszeggend.

We blijven werken aan een betere MijnKPN ervaring. In deze versie hebben we diverse verbeteringen doorgevoerd en enkele bugs opgelost om de app nog stabieler en gebruiksvriendelijker te maken.Ā 

Tijd voor een nieuwe Product update ??

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Er is inderdaad een update geweest!Ā 

In de MijnKPN app kan je nu je wifiversterkers slim plaatsen. Ga in de app naar Mijn Wifinetwerk en tik onder Meteen regelen op Wifiversterkers slim plaatsen. Je ziet daar een overzicht van je wifiversterkers én het signaal per punt. 

Het verplaatsen van een versterker kan door erop te tikken en de stappen in de app te volgen. Zo krijg je een 'goed' of zelfs 'super' signaal door je hele huis!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 12, 2026

Wat wel vreemd is ​@Marcia van KPNĀ is dat ik op deze plek zie dat mijn superwifi een goed signaal (groen) heeft, terwijl dezelfde superwifi onder apparaten aangeeft dat het signaal zwak (oranje) is. En nee, ik verplaats ā€˜m tussendoor nietĀ šŸ˜„

Ik weet zeker dat het signaal daar goed is (deed ook mee met de Test met jou) en vermoed dat de status onder apparaten niet juist is.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm, dat is goed om te weten. Dank voor het melden ​@Roy74!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2026

Wat wel vreemd is ​@Marcia van KPNĀ is dat ik op deze plek zie dat mijn superwifi een goed signaal (groen) heeft, terwijl dezelfde superwifi onder apparaten aangeeft dat het signaal zwak (oranje) is. En nee, ik verplaats ā€˜m tussendoor nietĀ šŸ˜„

Ik weet zeker dat het signaal daar goed is (deed ook mee met de Test met jou) en vermoed dat de status onder apparaten niet juist is.

Bij mij geeft de WiFi-versterker in de woonkamer ook een zwak signaal (oranje) aan.Ā Terwijl het lampje op de versterker wel groen brandt. Ā 

De andere versterker geeft wel een super signaal (groen). Ā Ā 

Jasper van KPN
Moderator

We zien meer signalen dat de status niet helemaal overeenkomt met wat de versterkers zelf aangeven. We geven alle voorbeelden door aan de ontwikkelaars zodat zij dat kunnen bekijken.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 16, 2026

We zien meer signalen dat de status niet helemaal overeenkomt met wat de versterkers zelf aangeven. We geven alle voorbeelden door aan de ontwikkelaars zodat zij dat kunnen bekijken.

Dan zou ik eigenlijk zelf graag weten hoe het komt dat een waarde anders wordt weergeven, wat daar de oorzaak van is?

Maar goed hier wordt 1 sw2 punt draadloos aangegeven 2 bedraad en dat klopt, maar andere 2 worden bedraad aangeven maar zijn toch echt draadloos.

Als je op de ā€œzogenaamdeā€ bedraade sw2 punt klikt krijg je de gegevens te zien en daar staat wel dat het ding via 5ghz verbonden ( dus draadloos) is.

Daarom ben ik al leek gewoon nieuwsgierig hoe het kan dat waardes verkeerd worden weergegeven?

Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Ik weet niet of we dat doorkrijgen Ivo, ik verwacht het niet. Over het algemeen krijgen we alleen door dat het opgelost is. Dus ik ga er niet vanuit dat we dat te weten komen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 16, 2026

Ik weet niet of we dat doorkrijgen Ivo, ik verwacht het niet. Over het algemeen krijgen we alleen door dat het opgelost is. Dus ik ga er niet vanuit dat we dat te weten komen.

jammer , maar het is niet anders.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 17, 2026

Inmiddels is er wat gedaan met deze melding want ik krijg nu op beide plekken in de app te zien dat Superwifi goede ontvangst heeft. En ik kan bevestigen dat dit ook echt de situatie is. Overal snel wifi en ook blijft Superwifi in sync met box12 en ik zie actief dat mesh ook goed werkt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2026

Ook hier nu op beide punten een ā€œSuper signaalā€.Ā 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 17, 2026

Mooi om te zien dat de signalen opgepikt worden in ieder geval. Ik vind de wifi verbeterfunctie wel een goede laagdrempelige functie voor de gemiddelde gebruiker. Hiervoor zal schat ik in de KPN software op alle modem versies noodzakelijk zijn. Daar is de nodige kritiek op (deels wel terecht) maar het heeft wel een groter doel. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden die de KPN app gaat bieden richting de modems.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel voor de terugkoppeling, beide! Zo gauw we een update of meer informatie hebben, dan delen we het natuurlijk hier met jullie.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 19, 2026

Het kon al langer: bij mobiele abonnement(en) in plaats van het nummer de naam tonen.

ViaĀ Profiel → Instellingen → Namen bij nummersĀ kon je in de toestelinstellingen toegang tot de contacten aanzetten. Daarmee kon de app de bijbehorende naam opzoeken.

De update v6.37.0 gaat een stap verder. Bij opstarten van de app zie jeĀ dit op het homescherm.
ā€œ Liever een naam zien in plaats van een mobiel nummer? Dat kan! ā€œ

Je kan daar dan meteen kiezen voor deze optie. Handig als je dat wil. Het wordt echter vervelend als je dit rechtĀ niet aan de app wil toekennen. Je kan dit verzoek wegklikken via het kruisje, maar een volgende keer krijg je bij opstarten gewoon weer dezelfde vraag 😔. EĆ©n keer "neeā€ zou toch genoeg moeten zijn. Ik heb al een paarĀ klachten hierover voorbij zien komen.

Ā 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Yep, we zagen net ook een topic hierover langskomen ​@RBxxĀ dus we nemen hem mee in de feedback. Jij ook bedankt voor het melden!Ā 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 22, 2026

Bedankt voor het signaleren en het melden ​@BasTĀ en ​@RonaldM01Ā , we gaan dit doorgeven en komen hier op terug!

Vanmiddag Android versieĀ v6.35.3 | Build 10949 geĆÆnstalleerd en alles werkt weer.

Suggestie: er is nu de optie om te zien of de SuperWifi 2 punten op 'de juiste plek' staan. Zelf krijg ik deze optie niet te zien omdat alles blijkbaar goed staat. Zou het mogelijk zijn om deze optie standaard te tonen? Ik heb namelijk mijn twijfels over de opstelling en dan is het juist fijn om te zien wat de metingen aangeven.Ā 

En daar is de optie! Leuk dat het er nu aan toegevoegd is, handig om wat te experimenteren met de plek van de SuperWifi 2 punten. En als er na een update iets niet lekker werkt weten we nu dat de afstand niet het probleem kan zijn. 😊 

Ā 

Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2026

Op mijn oude toestel Samsung A40 uit november 2019, Android 11, werkt het met de naam uit contacten niet meer. Wat ik er ook van maak. In de app blijft het Peter en geen fotootje meer.

Heb al contact geprobeerd met Piet enzo…

Doe ik in die appĀ niet toestaanĀ dan alleen het nummer.Ā 

Met m'n nieuwe huidige lukt het wel. Maar alleen als je het contact verwijderd en opnieuw maakt.Ā 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 24, 2026

Geen problemen maar toch de SuperWifi punten willen herplaatsen, dat kan nu ook! Hey moderators, wordt dit nog gecommuniceerd of is het nog te vroeg?

Ā 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Naja dat het goed werkt hoeft natuurlijk niet persƩ te betekenen dat ze op de perfecte plek staan of dat jij tevreden bent met de locatie of met het bereik

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh sorry ​@RonaldM01, ik las je bericht denk ik per ongeluk alsof het niet zou kloppen dat deze optie er staat maar je noemt het omdat we deze functie niet hebben genoemd.

Ā 

Ik neem m mee!

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 24, 2026

Oh sorry ​@RonaldM01, ik las je bericht denk ik per ongeluk alsof het niet zou kloppen dat deze optie er staat maar je noemt het omdat we deze functie niet hebben genoemd.

Ā 

Ik neem m mee!

Klopt helemaal, ging puur om de communicatie 😊

Maar sinds vanmiddag kan ik niet meer bij de wifi gegegevens in de MijnKPN app (AndroidĀ versie 6.38.0, Pixel 9 Pro Android 16).

Hij geeft aan 0 apparaten, wifi naam is blanco en als ik er op klik kom ik weer op deze pagina. Blijft na wissen app cache.Ā 

Wifi werkt verder goed en via de webinterface staat de topologie goed.Ā 

Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 24, 2026

Helder ​@RonaldM01Ā en bedankt voor de toelichting!

Ā 

Ā 

Maar sinds vanmiddag kan ik niet meer bij de wifi gegegevens in de MijnKPN app (AndroidĀ versie 6.38.0, Pixel 9 Pro Android 16).

Hij geeft aan 0 apparaten, wifi naam is blanco en als ik er op klik kom ik weer op deze pagina. Blijft na wissen app cache.Ā 

Wifi werkt verder goed en via de webinterface staat de topologie goed.Ā 

Ā 

Dat is inderdaad vreemd; ik heb het zelf net even getest met iOS maar ervaar geen problemen. Een collega die Android gebruikt, heeft dit ook getest maar ervaart verder ook geen problemen. Misschien helpt het als je de app eens handmatig afsluitĀ en opnieuw opstart?

• Nieuwkomer
  • February 24, 2026

Na de laatste update van de MijnKPN’ app zie ik geen apparaten meer op mijn WiFi netwerk. App opnieuw geĆÆnstalleerd, maar probleem blijft aanwezig.Ā 
Ā 

Admin: verplaatst naar de MijnKPN update