Skip to main content
Antwoord

MijnKPN app veel spam reclame over perfecte wifi

• November 23, 2025
  • 14 reacties
  • 159 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi KPN. Kan je stoppen met deze spam via de KPN app? Ik heb perfecte Wifi. En dat heeft niks met KPN te maken.

Alvast bedankt

Beste antwoord door Marcia van KPN

We zijn er inmiddels achter waar het vandaan komt, ​@Donny Mill en ​@Kdp92! Er wordt actie ondernomen om de stortvloed te stoppen. Bedankt voor jullie signalen en sorry dat deze berichten zo vaak verschenen!

14 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 23, 2025

Beste ​@Donny Mill weet je zeker dat dit van de MijnKPN-app komt, ik zie de door jou genoemde rubriek niet eens staan in de app.

Welke app bedoel je nu precies, de KPNThuis-app of de MijnKPN-app?

De KPNThuis-app wordt zo goed als niet meer ondersteund en is opgevolgd door de MijnKPN-app.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 23, 2025

Dat is een scherm in de MijnKPN-app ​@JanD . Je komt daar als je rechtsboven op het poppetje klikt. Dan kom je in jouw profiel. Via de optie Berichten kom je dan in dat scherm.

Wellicht helpt het als je jouw Privacy-voorkeuren aanpast ​@Donny Mill . Die optie vind je in het Profiel scherm. Ik krijg alleen berichten over gepland onderhoud en storingen e.d.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 24, 2025

Dat is een scherm in de MijnKPN-app ​@JanD . Je komt daar als je rechtsboven op het poppetje klikt. Dan kom je in jouw profiel. Via de optie Berichten kom je dan in dat scherm.

Duidelijk ​@RBxx mijn berichtenbox is daar zo goed als meestal leeg gelukkig.

UPDATE:

Ik kreeg vandaag toevallig een bericht over het activeren van KPN-Veilig F-Secure😎

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@Donny Mill, dit is wel erg veel! Ik herken deze boodschap niet meteen en ben wel benieuwd wat er in staat. Zou je daar ook een screenshot van willen sturen? Zo kan ik deze feedback direct gericht doorgeven! Dan kunnen we dit iets minder enthousiast doen 😅. Bedankt alvast!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Beste ​@Donny Mill, dit is wel erg veel! Ik herken deze boodschap niet meteen en ben wel benieuwd wat er in staat. Zou je daar ook een screenshot van willen sturen? Zo kan ik deze feedback direct gericht doorgeven! Dan kunnen we dit iets minder enthousiast doen 😅. Bedankt alvast!

Hoi ​@Marcia van KPN, ik heb de berichten al verwijderd dus kan helaas niet meer openen. Anders bleef ik zo een irritante notificatie badge op mijn kpn app icoon behouden vandaar. Het was een reclame boodschap m.b.t. jullie Wifi extenders dienst.

@RBxx Thanks voor de tip. Ik heb de privacy instellingen aangepast. Hopelijk werkt dit! Tot nu toe niks meer ontvangen.

@JanD Was gewoon een verkeerde tag onder de post. Kalmte aub. Is toch duidelijk te zien dat dit de mijnkpn app is. 

En doorrrr.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Geen probleem, ik heb het alsnog doorgegeven! Mocht je in de toekomst toch weer berichten van ons willen ontvangen, dan kan je het schuifje natuurlijk weer aanzetten. Ik ga er vanuit dat we berichten voortaan netjes één keer sturen.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2025

@Marcia van KPN Ik heb exact hetzelfde dagelijks een spambericht en vandaag zelfs twee! Dit kan niet de enige melding zijn. Heel irritant.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2025

@Marcia van KPN 

Het is er nog steeds. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Kdp92 ik kan me voorstellen dat dit inderdaad irritant is! Goed dat je het meldt. We hebben het doorgegeven!

@Donny Mill jammer 😥. Dank voor het screenshot, die stuur ik meteen door naar de juist collega's!

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

@Marcia van KPN ik heb zelf ook even gekeken, maar ik heb gewoon verschillende berichten. Denk dan ook dat dit een vervelend issue is bij Donny, hopelijk is het opgelost bij deze suggestie:

Wellicht helpt het als je jouw Privacy-voorkeuren aanpast ​@Donny Mill . Die optie vind je in het Profiel scherm. Ik krijg alleen berichten over gepland onderhoud en storingen e.d.

Laten we het hopen. 🤞🏼 👍🏼

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2025

@Marcia van KPN ik heb zelf ook even gekeken, maar ik heb gewoon verschillende berichten. Denk dan ook dat dit een vervelend issue is bij Donny, hopelijk is het opgelost bij deze suggestie:

Laten we het hopen. 🤞🏼 👍🏼

Helaas niet. Zojuist weer spam ontvangen (zie mijn eerdere bericht). En ik heb mijn privacy voorkeuren aangepast naar “No thank you” voor advertenties en “Tips & offers” Uitgevinkt staan.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Helaas niet. Zojuist weer spam ontvangen (zie mijn eerdere bericht). En ik heb mijn privacy voorkeuren aangepast naar “No thank you” voor advertenties en “Tips & offers” Uitgevinkt staan.

Dat is erg vervelend ​@Donny Mill, ik heb het medegedeeld bij de moderators, ze komen hierop terug. Want ik kan niet zo gauw een oplossing bedenken hoe we het anders kunnen doen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

We zijn er inmiddels achter waar het vandaan komt, ​@Donny Mill en ​@Kdp92! Er wordt actie ondernomen om de stortvloed te stoppen. Bedankt voor jullie signalen en sorry dat deze berichten zo vaak verschenen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2025

Thanks! ​@Marcia van KPN Fijn dat we met zijn allen bugs kunnen oplossen.