Skip to main content
Antwoord

MijnKPN app werkt al weken niet

• July 14, 2025
  • 10 reacties
  • 245 keer bekeken

Mijn KPN App werkt niet, ik krijg elke keer een melding dat mijn gegevens niet opgehaald kunnen worden. Alles al geprobeerd en gedaan, maar niks werkt om het probleem op te lossen… 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Christine65. Welkom op de KPN Community! Vreemd dat je die melding blijft krijgen in de MijnKPN app. Het is wel zo fijn dat je je verbruik bijvoorbeeld af en toe kunt checken. 

Het kan zijn dat er iets mis is met de koppeling tussen je mobiel (klant)nummer en MijnKPN. Dan kan het helpen om de koppeling even ongedaan te maken en daarna weer opnieuw te koppelen. Zou je eens kunnen gaan naar Profiel, dan Abonnementen, dan je mobiel nummer en vervolgens onderaan voor ‘dit abonnement verbergen’. Daarna kun je weer opnieuw je mobiel nummer koppelen via Producten. 

Ik ben benieuwd of dit helpt. 

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 14, 2025

Beste ​@Christine65 , sinds vandaag is er een nieuwe versie van de app uit, probeer deze eens te downloaden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 14, 2025

Hoi JanD, helaas ook al geprobeerd. Hij blijft dit aangeven, al weken helaas 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Hoi ​@Christine65. Welkom op de KPN Community! Vreemd dat je die melding blijft krijgen in de MijnKPN app. Het is wel zo fijn dat je je verbruik bijvoorbeeld af en toe kunt checken. 

Het kan zijn dat er iets mis is met de koppeling tussen je mobiel (klant)nummer en MijnKPN. Dan kan het helpen om de koppeling even ongedaan te maken en daarna weer opnieuw te koppelen. Zou je eens kunnen gaan naar Profiel, dan Abonnementen, dan je mobiel nummer en vervolgens onderaan voor ‘dit abonnement verbergen’. Daarna kun je weer opnieuw je mobiel nummer koppelen via Producten. 

Ik ben benieuwd of dit helpt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 31, 2025

Hallo allemaal, voor iedereen die gereageerd heeft, super bedankt! Ondertussen werkt het weer. 🙏

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dat is goed nieuws! Top dat je het nog even laat weten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 1, 2025

@Arjan van KPN Helaas was het van korte duur en heb ik al weken weer het zelfde probleem. Alles al geprobeerd maar niks werkt er. Ik weet het echt niet meer, maar het is lastig zo omdat ik mijn gegevens niet kan inzien… wie heeft er nog tips? 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Jammer dat het toch weer mis gaat. Ik zou je dan willen adviseren om toch weer opnieuw je mobiel nummer te koppelen via de methode die ik heb beschreven in mijn vorige bericht. Als dat niet lukt, kun je dan aangeven bij welke stap je vastloopt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2025

@Arjan van KPN, ik blijf het proberen, maar het lukt niet. Ik krijg al gelijk met het openen van de app dit 

En ik heb al een paar keer gebeld met KPN en alles is onder een nieuw “parapluutje” gezet, zoals die meneer het noemde en het blijft problemen geven. Het gekke is wel, dat als ik mijn nummer verberg( zoals jij dat uitgelegd hebt) dan blijft het nummer van mijn man staan, dan is er niks aan de hand en is alles gewoon zichtbaar. Maar zodra mijn nummer weer wordt toegevoegd, kan ik niks meer zien en krijg ik bovenstaande melding…. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Erg apart inderdaad. Zou je dan ook eens het nummer van je man kunnen verbergen en daarna eerst je eigen nummer proberen toe te voegen? Probeer eventueel daarna weer het nummer van je man toe te voegen. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. 

En als je je gegevens toevoegt aan je profiel, dan kan ik eens op de achtergrond meekijken en wellicht kom ik dan tegen wat het zou kunnen verklaren. Vul dan je achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en gebruikersnaam van je KPN ID (bij persoonlijke opmerkingen) in. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 20, 2025

Sinds update van vandaag kan ik wifi manager niet meer openen, schiet weer lekker op