Skip to main content

De klantenservice laat via de chat weten dat ik in het forum moet aanvragen het mijnkpn account te verwijderen. De klantenservice kan dit helaas niet zelf (puntje van verbetering, lijkt me) Dus bij dezen:

  • Ik wil graag per direct mijn mijnkpn en forum gekoppeld forumaccount laten verwijderen.

Hi anonymous, welkom op ons forum!

Ik kan een verzoek voor je indienen om jouw MijnKPN account te verwijderen. Heb je dat acccount aangemaakt met hetzelfde e-mailadres als dit forumaccount? Zo niet, vul je in je forumprofiel het e-mailadres in waarmee je het account hebt aangemaakt? Zo gauw we dit geregeld hebben, kan ik je forumaccount hier anonimiseren zodat het niet meer te herleiden is naar jouw gegevens. 


Hi anonymous, welkom op ons forum!

Ik kan een verzoek voor je indienen om jouw MijnKPN account te verwijderen. Heb je dat acccount aangemaakt met hetzelfde e-mailadres als dit forumaccount? Zo niet, vul je in je forumprofiel het e-mailadres in waarmee je het account hebt aangemaakt? Zo gauw we dit geregeld hebben, kan ik je forumaccount hier anonimiseren zodat het niet meer te herleiden is naar jouw gegevens. 

Het email is de zelfde als op het forum.


Hi anonymous, welkom op ons forum!

Als je jouw KPN ID een jaar niet gebruikt, vervalt deze automatisch. Eerder verwijderen is ook mogelijk - Ik kan een verzoek voor je indienen om jouw MijnKPN account te verwijderen. Heb je dat acccount aangemaakt met hetzelfde e-mailadres als dit forumaccount? Zo niet, vul je in je forumprofiel het e-mailadres in waarmee je het account hebt aangemaakt? Zo gauw we dit geregeld hebben, kan ik je forumaccount hier anonimiseren zodat het niet meer te herleiden is naar jouw gegevens. 

Het email is de zelfde als op het forum.

Prima, ik heb het verzoek voor je doorgegeven en jouw KPN ID wordt zo snel mogelijk verwijderd. Ik zal jouw forumaccount bij deze ook anonimiseren. Je kunt in de toekomst gerust weer een KPN ID aanmaken als je gebruik van het forum en/of MijnKPN wilt maken.