In mijn kpn staat nog steeds een abonnement met de tekst volg u bestelling. Mijn abbo is al een week actief. Hoe kan dit verwijderd worden.
Admin: bericht afgesplitst van originele topic
Hi
We zijn wel een aantal dagen verder, nadat je dit bericht hebt getypt: krijg je deze melding nog steeds? Of is hij inmiddels verdwenen?
Hi
We zijn wel een aantal dagen verder, nadat je dit bericht hebt getypt: krijg je deze melding nog steeds? Of is hij inmiddels verdwenen?
De melding is nog steeds aanwezig in mijn KPN.
Hi
De melding is nog steeds aanwezig in mijn KPN.
Iemand een idee hoe het te verwijderen is?
Mijn excuus
Ik ga even op onderzoek uit, want zie als afrondingsdatum van je bestelling in 1 van de systemen ‘-/-’ staan. Ik vermoed da dit de boosdoener is!
Mijn excuus
Ik ga even op onderzoek uit, want zie als afrondingsdatum van je bestelling in 1 van de systemen ‘-/-’ staan. Ik vermoed da dit de boosdoener is!
Ik wacht even af
Ik had dit probleem ook (abonnement ging 9-7-2023 actief) en was einde van de week (donderdag/vrijdag) weg, toen kwam ook entertainment kopje in de app er bij.
Ik had dit probleem ook (abonnement ging 9-7-2023 actief) en was einde van de week (donderdag/vrijdag) weg, toen kwam ook entertainment kopje in de app er bij.
Entertainment kopje is wel aanwezig. Maar de melding volg je bestelling is nog steeds aanwezig. Abbo is al langer dan een week actief, sinds 28-06.
Het vreemde is er staan er twee.
En wat zie je als je op 1 van deze ‘volg je bestelling’ knoppen drukt?
En wat zie je als je op 1 van deze ‘volg je bestelling’ knoppen drukt?
Twee verschillende dingen
We zijn nog voor je bezig
De fout is gevonden
De fout is gevonden
Verwachting is begin volgende week, laat je het weten als je verandering ziet?
Ga ik zeker doen
Ga ik zeker doen
Het probleem is opgelost. Thanks
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.