Skip to main content

Iemand enig idee wat de oorzaak is? Storing bij kpn?

 

 

Ik heb hetzelfde probleem! Heb per vandaag een nieuw abonnement en wilde inzien via de app maar alles blijft leeg, ook via de website. Kan wel inloggen en de kopjes zijn ook te zien, maar geen gegevens. 


@Vikash ik kan me gegevens weer inzien in de app van MijnKPN. 
 

Mijn vraag aan deze leden in deze topic: “Kunnen jullie ook je gegevens weer zien?”


Duurt alleen dikke 50 seconden 🙈

 

Bij mij nu ook! 😂 Het hapert geloof ik gewoon op de server van KPN. 

De server is gewoon gevlucht door alle (“mislukte”) updates 😉


Net bij een collega de Ziggo app eens geprobeerd!

 

Ziet er gelikt uit en hij had in jaren nog geen storing gehad.

 


Hier werkt de app enorm traag, welkomst pagina alleen al duurt ongeveer 1 minuut!

MB’s delen werkt al de hele dag NIET via de app.

 

Daarnaast is de “nieuwe” app echt een draak van een app geworden:

  • bizar traag in laden van data,
  • onoverzichtelijk,
  • veel witruimtes,
  • had ik traag laden al genoemd? In de oude app kon je in 1 oogopslag bijv alles van 3 abonnementen zien, maar nu moet je eerst lang wachten tot alles is geladen, dan klikken op een abonnement, dan weer wachten….
  • te weinig info op het scherm
  • reageert soms pas na 2x klikken

(ja ik heb de nieuwste versie en ik update ook iedere keer met de hoop dat ie is verbeterd….)


Sinds vanmorgen al bezig. Zojuist is het eindelijk gelukt data te verdelen naar de 3 kinderen via de mijnkpn op de website. De app is nog steeds bagger. Wederom de vraag: waarom niet gewoon een default instelling om data te verdelen. Dan zijn al die mensen die op de 1e van de maand data moeten verdelen in een keer van alle ellende verlost. Waarom in hemelsnaam dat geklooi op de 1e van de maand in stand houden....


Hij doet het weer bij mij. 


Hi all, van iedereen die zijn profiel heeft ingevuld heb ik dit doorgezet. 

Mocht je dit alsnog doen, graag ook vermelden of het de website is of de app. 


Hi all, van iedereen die zijn profiel heeft ingevuld heb ik dit doorgezet. 

Mocht je dit alsnog doen, graag ook vermelden of het de website is of de app. 

Het is de hele dag al bezig, en is er dan vanaf nu nog niks bekend of het een storing is? 🤔


Het lijkt weer te werken.

 

Wat krijgen we voor de ergernis(sen) ter compensatie?

Dit weekend eens bij Ziggo/Vodafone gekeken dus dat kon hem weleens worden.


App start in elk geval wel weer op, maar laat alleen de facturen zien…. dat is leuk, maar waar is de verbruiksdata? En het delen van MB’s

Ook bij producten staan de mobiele nummers er NIET bij.

Ook via de website krijg ik alleen deze info.


Op de app op mijn telefoon en op de website kan ik mn aantal verbruikte MB's etc niet zien. Het scherm blijft wit. Zie foto

 


App start in elk geval wel weer op, maar laat alleen de facturen zien…. dat is leuk, maar waar is de verbruiksdata? En het delen van MB’s

Ook bij producten staan de mobiele nummers er NIET bij.

Ook via de website krijg ik alleen deze info.

Ik heb het doorgezet @RSimons!


@rensvdhelden, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jouw bevindingen ook toevoegen aan de storingsinventarisatie!


@rensvdhelden, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jouw bevindingen ook toevoegen aan de storingsinventarisatie!

gedaan!


Traaaaaaag!!!

KPN onwaardig dit allemaal.

 

 

Compensatieaanbod graag!

 

Ziggo pakket met Vodafone abbonementen al geselecteerd dus beslissing is snel gemaakt.


@rensvdhelden bedankt! Ik ga je gegevens doorzetten. 


Traaaaaaag!!! Ook nu nog steeds!!!

KPN onwaardig dit allemaal.

 

Krijgen we een vorm van compensatie????

(en spoedig)

Ziggo pakket met Vodafone abbonementen al geselecteerd dus beslissing is snel gemaakt.


 @Macabeus, ophouden alsjeblieft. Het de hele tijd herhalen van je bericht heeft geen enkele toegevoegde waarde. Als je hetzelfde bericht blijft plaatsen verwijderen we ze. Als we meer informatie hebben over deze vermoedelijke storing dan komen we die hier delen. In de tussentijd geven we alle nieuwe klachten door. 


Ondertussen werkt de App weer… maar het lijkt wel op de oude, voor de nieuwe indeling….
Ik heb mijn overzicht in 1 scherm terug, dus ik ben nu tevreden.

Laden duurt nog bijna 30 seconden, maar omdat dan wel alles erop staat is dat acceptabel.