Skip to main content
Beantwoord

Mogelijkheid om omschijving aan product toe te voegen in de mijn KPN omgeving

  • 26 June 2024
  • 12 reacties
  • 105 keer bekeken

Op de producten pagina in de mijn KPN omgeving staat een lijst van alle mobiele nummers in mijn contract. Ik zou graag een omschijving aan ieder product toe willen kunnen voegen, zodat ik makkelijk kan zien welk nummer waarvoor gebruikt wordt.

Is dat iets wat gemaakt kan worden? Is hier vaker om gevraagd?

Hallo @bmolsbeck ,

Zet die nummers eens in jouw contactenlijst in jouw mobiele telefoon. En geef ze daar de gewenste naam. 
 

Benieuwd wat er dan gebeurt in de app. Is dat bij jou de gewenste oplossing? 


Dat heb ik, maar dan moet ik ze nog steeds opzoeken. Het is juist handig als je dat in hetzelfde scherm van mijn KPN kan zien.


Sorry, ik had je antwoord niet goed gelezen. 

Ik heb het net gecontroleerd in de app, maar daar wordt alleen het nummer getoond, net als in de mijn KPN omgeving.


OK jammer, ik dacht dat dit eerder wel mogelijk was. 


Hoi @bmolsbeck , hoe heb je dat geprobeerd? Ik heb zojuist mijn mobiele nummer in de contactlijst op mijn telefoon ingevoerd. Als ik nu de MijnKPN app opstart zie ik netjes de gegeven naam.

In de MijnKPN omgeving op de KPN website is dit niet mogelijk.

 

 


Aha, dus toch👍

Kortom: pas jouw contactenlijst aan in jouw mobiele telefoon! 
 

Hallo @bmolsbeck ,

Zet die nummers eens in jouw contactenlijst in jouw mobiele telefoon. En geef ze daar de gewenste naam. 
 

Benieuwd wat er dan gebeurt in de app. Is dat bij jou de gewenste oplossing? 

En inderdaad: ik had het over de (MijnKPN)-app.


Hoi @bmolsbeck , hoe heb je dat geprobeerd? Ik heb zojuist mijn mobiele nummer in de contactlijst op mijn telefoon ingevoerd. Als ik nu de MijnKPN app opstart zie ik netjes de gegeven naam.

In de MijnKPN omgeving op de KPN website is dit niet mogelijk.

@RBxx : Bedankt voor het uittesten en de toevoeging👍


Aha, dus toch👍

Kortom: pas jouw contactenlijst aan in jouw mobiele telefoon! 
 

Hallo @bmolsbeck ,

Zet die nummers eens in jouw contactenlijst in jouw mobiele telefoon. En geef ze daar de gewenste naam. 
 

Benieuwd wat er dan gebeurt in de app. Is dat bij jou de gewenste oplossing? 

En inderdaad: ik had het over de (MijnKPN)-app.

@bmolsbeck 

En werkt dit nu bij jou in de MijnKPN-app? 


Werkt gewoon. Maar je moet wel het volledige nummer in je contacten zetten. Dus met +31…

Werkt alleen via de MijnKPN app op te telefoon. In de webversie zie je alleen de 06 nummers.

Er kan zelfs een foto bij.

Zie ook 

 


Wat vreemd. Bij mij werkt dat echt niet. Ik heb contacten in mijn telefoon voor alle nummers, met +31. Maar in de KPN app wordt alleen het nummer getoond.


Ah, gevonden! De optie “Namen bij nummers” stond in de KPN app uit. Bedankt voor de hulp!


Heb je bij de contacten het wel aangegeven als zijnde mobiel nummer?

En niet thuis, zakelijk, hoofd of andere categorie?


Reageer