Skip to main content

Telfort Thuis en Mobiel (tel van mijn vrouw) was altijd op 1 account geconcentreerd.

Toen ik met mijn mobiel van T-Mobile over wilde stappen naar Telfort kon dit alleen door direct een KPN abonn/account te nemen, #2 dus!

Nu is Telfort Mobiel (van m’n vrouw dus) omgezet naar een KPN Mobiel account, en hebben we account #3!

Redelijk belachelijk nietwaar, in 3 accounts moeten zoeken naar je tegoed/rekeningen/details…..

Kan dat niet beter, wie weet hoe?

 

Admin: titel ingekort i.v.m. volledigheid

Ik wil niet direct naar een ander overstappen, maar dat lijkt haast te moeten.

 


Hallo @ontevreden gebruiker , op de 1e plaats kun je een mobiel nummer koppelen aan het andere mobiele nummer, die van jou bij je vrouw of omgekeerd, dat scheelt alweer in 1 account, zo heb ik het ook.

Voor Telfort thuis moet je nog even geduld hebben, dat wordt in de loop van dit jaar naar KPN omgezet en heb je t.z.t. 1 account voor alle 3 de abo's.

 


Dank JanD, dat ga ik poberen dan, dat is iig iets.


Hoi @ontevreden gebruiker, welkom op het KPN forum. Wat Jan zegt klopt helemaal, daar kan ik weinig aan toevoegen :slight_smile: Nadat Telfort Thuis later dit jaar ook naar ons over is gekomen zal je alle 3 de abonnementen in een account kunnen samenvoegen en zal je alles overzichtelijk hebben. Op dit moment kan dat alleen met beide mobiele abonnementen.


Jasper, hoe koppel ik 2 nummers op 1 account? Het lukt mij nog niet. Bvd, 


Als je bij een van beide accounts bent ingelogd kan je naar de Producten pagina gaan, daar is de optie om een tweede nummer te koppelen aan dit account. Lukt het daarmee? :slight_smile:


Ok Jasper, ga ik proberen. Dank


Ja, voor elkaar gekregen! Maar wel een onlogisch zoekplaatje zeg, weer een voorbeeld van hoe het niet moet. Klantvriendelijk is het niet te noemen, maar ja het werkt nu, hartelijk dank! Mvrgr, Wil


Goed om te lezen dat het gelukt is @ontevreden gebruiker. Het was even een zware bevalling begrijp ik, maar eind goed al goed. Later dit jaar zal je via dezelfde weg ook het Telfort Thuispakket kunnen koppelen, nadat deze is overgezet naar ons. Als het zo ver is krijg je daar nog bericht over.

Als we verder nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.