Skip to main content

Wat gaat dit concreet betekenen in de praktijk, heb hier nog niets over gelezen???

Betekent dit bijvoorbeeld dat ik binnenkort mijn Simyo-account(s) hier aan kan koppelen???

Ik heb hier ook nog niks over gehoord, maar ik denk het wel @JanD 


Ik zie dat Seaters hiertussen staat (ingelogd met KPN ID bij hun), dus voor bedrijven zoals Seaters die dingen met KPN doen. Als SideKix bijvoorbeeld voor de welkomscadeau’s ook een eigen omgeving krijgt, verwacht ik dat dat op zo’n zelfde manier zal gaan.

 

 


Hoi @JanD, dank voor jouw bericht :)

Of het in de toekomst ook mogelijk wordt om je Simyo abonnement hieraan te koppelen, is vooralsnog niks over bekend. Zodra we daar meer over weten, zullen we dat hier uiteraard op de Community laten weten!

 

Ik zie dat Seaters hiertussen staat (ingelogd met KPN ID bij hun), dus voor bedrijven zoals Seaters die dingen met KPN doen. Als SideKix bijvoorbeeld voor de welkomscadeau’s ook een eigen omgeving krijgt, verwacht ik dat dat op zo’n zelfde manier zal gaan.

 

 

Dit verwacht ik eigenlijk ook maar zodra er meer bekend is of wordt, dan zullen we die informatie uiteraard met jullie delen :) 


Het is dus net zoiets als bij Facebook. Met een Facebook account kun je ook inloggen op sommige andere websites. Bijvoorbeeld dit forum. Dat kan dus met een MijnKPN account ook. Daarmee kun je inloggen bij bijvoorbeeld Seaters.


In principe probeer ik altijd mijn verschillende inlogs gescheiden te houden. Als het ff kan, zal ik mijn kpn-inloggegevens dan ook niet gaan gebruiken voor inloggen bij partnerbedrijven.

Net zo min als ik mijn facebookaccount zou gebruiken voor het inloggen op andere sites. Ik heb dat ooit bij een collega mis zien gaan...


Hallo @Jan van KPN bedankt voor je reactie.

Ik was eigenlijk meer benieuwd wat voor nieuwe dienst dit is en wat er mee mogelijk is en wat de voordelen ziin om het te gebruiken.

Graag ook hierop je reactie.

 


Hallo @Jan van KPN bedankt voor je reactie.

Ik was eigenlijk meer benieuwd wat voor nieuwe dienst dit is en wat er mee mogelijk is en wat de voordelen ziin om het te gebruiken.

Graag ook hierop je reactie.

 

Hoi @JanD, vooralsnog is er eigenlijk weinig meer bekend over. Het moet volgens mij uiteindelijk een makkelijke manier worden waarmee je met hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam in kunt loggen bij partners van KPN. Op dit moment zie je daar vooralsnog alleen Seaters tussen staan. Daarom ook mijn vermoeden dat dit wel eens zou kunnen worden uitgebreid (denk bijvoorbeeld aan zoals SideKix) maar op dit moment is dat ook niet meer dan een aanname. Zodra hier meer over bekend is, laten we dat hier natuurlijk weer weten :)


Reageer