Skip to main content
Vraag

Nieuw internet en tv abonnement kan niet worden toegevoegd aan MijnKPN

• December 1, 2025
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Mijn tv en internet abonnement zou vandaag ingaan, het glasvezelkastje heb ik gemonteerd maar het lampje van ‘glas’ blijft uit. Ik heb contact gehad met kpn en krijg morgen een monteur, maar als ik mijn kpn bekijk zie ik enkel mijn mobiel als huidig product, tv en internet staat er niet bij, als ik het handmatig wil toevoegen krijg ik ook een error. Zou het dan zijn dat mijn tv en internet nog helemaal niet is geactiveerd? 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 1, 2025

Beste ​@Annelicious op het moment dat je thuisaansluiting opgeleverd en  werkend is, krijg je van KPN een mail en/of SMS dat je alles aan kunt sluiten. Vanaf dat moment behoort je verbinding te werken.

Dat je het nog niet terugziet in MijnKPN komt omdat eerst alle interne systemen bijgewerkt moeten zijn en als laatste zie je het pas in MijnKPN terug, dus het kan nog best een paar dagen duren voordat e.e.a. zichtbaar is voor jou.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Annelicious. Welkom op de community! Het lijkt erop dat je tv en internet nog niet actief zijn. Daarom blijft het lampje van ‘glas’ uit en zie je de diensten nog niet in MijnKPN. Goed dat er morgen een monteur komt. Die kan alles controleren en activeren wat nog niet werkt. Soms duurt het even voordat glasvezel en de bijbehorende diensten helemaal actief zijn.

Tot de monteur komt, kun je het beste afwachten. Als het daarna nog niet werkt, kan je contact opnemen met onze klantenservice.