Skip to main content
Antwoord

Nieuw mobiele abonnement koppelen lukt niet: Er ging iets mis. Probeer het later opnieuw.

• October 13, 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Sinds vandaag is mijn nummer overgezet  naar KPN en wil ik deze linken in mijn KPN ID/MijnKPN app. Een paar weken geleden heb ik dit eerder gedaan, maar daarna heb ik mijn KPN ID verwijdert en nu weer opnieuw aangemaakt.

Mijn internet abonnement heb ik zonder problemen kunnen linken; echter lukt het niet met mijn mobiele nummer. 

Is er nog iets wat ik moet doen? 

Met vriendelijke groet,

Andy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@AC84 Welkom op de community! Wat leuk dat je de overstap naar KPN hebt gemaakt. Wat vervelend dat het niet lukt om je mobiele abonnement te koppelen aan je KPN ID, zeker als het bij je internetabonnement wel goed ging. We hebben hierover ook een handig topic geschreven, waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je je producten kunt koppelen aan je KPN ID. Die vind je hieronder.

Laat je even weten of het hiermee lukt? 

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Hoi ​@AC84 Welkom op de community! Wat leuk dat je de overstap naar KPN hebt gemaakt. Wat vervelend dat het niet lukt om je mobiele abonnement te koppelen aan je KPN ID, zeker als het bij je internetabonnement wel goed ging. We hebben hierover ook een handig topic geschreven, waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je je producten kunt koppelen aan je KPN ID. Die vind je hieronder.

Laat je even weten of het hiermee lukt?