Skip to main content
Antwoord

Nieuwe MijnKPN app geeft weergeeft apparaten in netwerk niet juist

• July 17, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

De MijnKPN app is net geupdate, hoop verbeteringen.

Ik merk alleen dat de info vaak niet klopt.
Ook na herstarten van de app en netwerk apparatuur.

Superwifi die in de lijst blijft staan, terwijl ik de stekker eruit heb gehaald.
Superwifi geeft aan dat hij draadloos verbonden is, terwijl het bekabeld is.
Ik mis een hoop van mijn apparaten die wel degelijk op mijn netwerk zitten.
En apparaten die bij verkeerde punt staan gemeld in de app.
Wat getest met de led verlichting van 0 naar 100%, maar dat lijkt ook niet altijd overal te werken.
Kortom, niet heel betrouwbaar en daardoor niet heel nuttig bij problemen oplossen.

Hebben meer mensen deze ervaring?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@KarHaj. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en dat je je ervaring met de nieuwe MijnKPN app met ons deelt. Goed om te horen dat je de update hebt gezien, maar jammer dat de app niet goed werkt bij jou.

De dingen die je noemt, zoals SuperWifi die blijft staan terwijl je hem uit het stopcontact hebt gehaald, verkeerde informatie over bekabeld of draadloos, apparaten die ontbreken of verkeerd staan, die problemen herkennen we. Je bent dus niet de enige. We hebben dit ook al doorgegeven aan het team dat aan de app werkt, zodat ze dit kunnen onderzoeken en verbeteren.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Hoi ​@KarHaj. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en dat je je ervaring met de nieuwe MijnKPN app met ons deelt. Goed om te horen dat je de update hebt gezien, maar jammer dat de app niet goed werkt bij jou.

De dingen die je noemt, zoals SuperWifi die blijft staan terwijl je hem uit het stopcontact hebt gehaald, verkeerde informatie over bekabeld of draadloos, apparaten die ontbreken of verkeerd staan, die problemen herkennen we. Je bent dus niet de enige. We hebben dit ook al doorgegeven aan het team dat aan de app werkt, zodat ze dit kunnen onderzoeken en verbeteren.