Skip to main content
Beantwoord

Nieuwsbrief e.d. worden gestuurd naar oud e-mailadres

• 21 september 2024
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

Hallo moderatoren,

Ik heb gemerkt dat een e-mailadres slechts gedeeltelijk kan worden gewijzigd in MijnKPN.

Als je het e-mailadres wijzigt in Profiel (bij Inloggegevens) wordt het e-mailadres wel aangepast bij de inloggegevens en in de Privacyinstellingen bij het KPN ID, maar niet in het blok met adres en klantnummer. Daar blijft het oude e-mailadres staan. Dat heeft tot gevolg dat communicatie vanuit KPN (factuur, nieuwsbrieven e.d.) naar dat oude e-mailadres worden gestuurd.

Het nieuwe e-mailadres werkt dan alleen bij het inloggen met KPN ID en voor dit forum.

Wellicht dat jullie dit kunnen verhelpen, zodat een wijziging van het e-mailadres ook meteen goed gebeurt?

Piet.

Beste antwoord door Alex van KPN

Piet van der Vooren schreef:

@Alex van KPN Dat klopt helemaal, Alex. Kan jij dat aanpassen, zodat ik alles op het juiste @kpnmail.nl mailadres ontvang?

Piet.

Uiteraard, het is bij deze geregeld. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 24 september 2024

Hi Piet, ik denk graag mee. 

Ik heb dit sporadisch gezien dat de wijziging niet goed doorkomt. Ik zie bij jou nu een @planet.nl adres nu staan en ik vermoed dat dit je @kpnmail.nl adres moet zijn? 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

@Alex van KPN Dat klopt helemaal, Alex. Kan jij dat aanpassen, zodat ik alles op het juiste @kpnmail.nl mailadres ontvang?

Piet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2024
Piet van der Vooren schreef:

Piet.

Uiteraard, het is bij deze geregeld. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

@Alex van KPN Dank, Alex!

Piet.