Skip to main content

Hallo moderatoren,

Ik heb gemerkt dat een e-mailadres slechts gedeeltelijk kan worden gewijzigd in MijnKPN.

Als je het e-mailadres wijzigt in Profiel (bij Inloggegevens) wordt het e-mailadres wel aangepast bij de inloggegevens en in de Privacyinstellingen bij het KPN ID, maar niet in het blok met adres en klantnummer. Daar blijft het oude e-mailadres staan. Dat heeft tot gevolg dat communicatie vanuit KPN (factuur, nieuwsbrieven e.d.) naar dat oude e-mailadres worden gestuurd.

Het nieuwe e-mailadres werkt dan alleen bij het inloggen met KPN ID en voor dit forum.

Wellicht dat jullie dit kunnen verhelpen, zodat een wijziging van het e-mailadres ook meteen goed gebeurt?

Piet.

Hi Piet, ik denk graag mee. 

Ik heb dit sporadisch gezien dat de wijziging niet goed doorkomt. Ik zie bij jou nu een @planet.nl adres nu staan en ik vermoed dat dit je @kpnmail.nl adres moet zijn? 


@Alex van KPN Dat klopt helemaal, Alex. Kan jij dat aanpassen, zodat ik alles op het juiste @kpnmail.nl mailadres ontvang?

Piet.


@Alex van KPN Dat klopt helemaal, Alex. Kan jij dat aanpassen, zodat ik alles op het juiste @kpnmail.nl mailadres ontvang?

Piet.

Uiteraard, het is bij deze geregeld. 


@Alex van KPN Dank, Alex!

Piet.


Reageer