Skip to main content
Antwoord

Nordpass passwordmanager werkt niet met KPN account

• November 19, 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een passwordmanager van NordVpn: Nordpass.

Werkt perfect behalve bij het inloggen bij mijn account van KPN.

Al diverse x een nieuw wachtwoord aangevraagd omdat de door Nordpass bewaarde wachtwoord niet werkt.

Iemand een idee?

Ik hoor het graag.

Carel

Ā 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking en nieuw,Ā dubbel, topic verwijderd

Beste antwoord door CarelAltura

Beste Hanna,

Bedankt voor de reactie. Ik heb het inmiddels uitgevonden hoe het komt.Ā Ik heb 2 laptops: 1x HP Chromebook en een HP Probook met Windows 10. Nu blijkt Nordpass helaas (nog) niet te werken op een Chromebook. Wellicht ook interessant om te weten voor mensen die een Chromebook aanschaffen in combinatie met Nordpass.Ā 

Groet,

Carel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 25, 2020

Hoi @CarelAltura, welkom op het Forum.

Ik ben dit probleem helaas nog niet eerder tegen gekomen, ik ga voor he informeren bij andere collega's of zij dit herkennen. Wordt vervolgt.Ā 

Ā 

• Auteur
  • Antwoord
  • November 25, 2020

Beste Hanna,

Bedankt voor de reactie. Ik heb het inmiddels uitgevonden hoe het komt.Ā Ik heb 2 laptops: 1x HP Chromebook en een HP Probook met Windows 10. Nu blijkt Nordpass helaas (nog) niet te werken op een Chromebook. Wellicht ook interessant om te weten voor mensen die een Chromebook aanschaffen in combinatie met Nordpass.Ā 

Groet,

Carel

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 25, 2020

Beste Carel,

Fijn dat het probleem duidelijk is! Erg bedankt voor jouw reactie.Ā