Skip to main content

heb een mobiel abonnement van kpn nu.was telfort.wat een gedonder zeg.krijg nu een berichtje op mijn mobiele telefoon dat ik moet koppelen.dat gedaan en zie daar nog steeds niet mijn gegevens want ik moet eerst koppelen.dit blijft zo doorgaan.kan dat nu niet anders,.bnij telfort nooit geen problemen.kan dus nu niet mijn gegevens en verbruik zien wat dan moet ik eerst koppelen.kan iemand hier wat aan doen.bv terug naar telfort.

Heb je dat koppelen gedaan in Mijn KPN? (klik op de groene letters hieronder) 

 

Mijn Telfort wordt MijnKPN

De Mijn Telfort-omgeving wordt overgezet naar MijnKPN. Met een Telfort ID kun je met dezelfde inloggegevens in MijnKPN. Heb je nog geen Telfort ID of KPN ID, dan kan je nu zelf een KPN ID aanmaken en je mobiele abonnement toevoegen.

 


gekoppeld en krijg dan toch dat schermpje van koppelen op het scherm van de telefoon.dat is het het probleem.blijf koppelen.nee ik ben er mee gestopt.

kan de gegevens dan niet zien.

gr

fr


Goedemiddag @fritswi, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

We proberen de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar er zijn wat kleine dingen die niet helemaal goed gaan. Het koppelen zou gewoon goed moeten gaan! Wat krijg je nu te zien, als je op de website inlogt op MijnKPN? Als het product gekoppeld is, ontkoppel hem dan even. Ik heb dit probleem namelijk zelf ook gehad. Als je hem daarna weer koppelt via de stappen, dan krijg je (als het goed is!) gewoon je informatie en abonnement te zien. Wil je het, al is het voor mij, nog één keer proberen? Dus ontkoppelen, uitloggen en opnieuw koppelen via de website?


helaas.de zaak gaat op grijs en dan mag je wachten.jammer.maar gebeuren doet er niks.we wachten af.

fr


Heb je misschien meerdere e-mailadressen? 
 

Zo ja, ontkoppel het nummer en maak daarna een nieuw KPN-ID aan met een ander e-mailadres. 
 

De link: 
 

zelf een KPN ID aanmaken en je mobiele abonnement toevoegen.

 


@fritswi 

Heb je het al geprobeerd met een ander e-mailadres? 

 


ja.als je wilt ontkoppelen dan wordt het woordje mobiel grijs en daarna niks.wachten,wachten,wachten.maar blijft grijs.zowel op de mobiele telefoon als op de gewone computer.

duidelijk dat ie niet doorgaat.

 

grrrrrr

 

fr


@fritswi

Heb je inmiddels een nieuw  KPN-ID aangemaakt met een ander e-mailadres? 


Hmm. Zou je ook je profiel willen aanvullen met je gegevens en 06-nummer? Dan kan ik ook kijken of het nummer nu al wel is gekoppeld en zo ja aan welk e-mailadres. 


@fritswi, helaas hebben we niks meer gehoord. We gaan er vanuit dat het gelukt is. Zo niet, dan weet je ons te vinden!


helaas niet gelukt.wel zie ik dat mijn emailadres in de app anders is als mijn login van kpn.dus hoe kan ik dat email adres wijzigen in de app.denk dat het dan opgelost is.


inmiddels opgelost.emailadres voor mijn kpn en een emailadres voor mobiel.nu het hoofdemailadres gewijzigd.en ja hoor.wel met een beetje hulp hier.nu nog de nieuwe simkaart installeren.hoop dat het met de tv straks makkelijker gaat.

 

thanks

 

frits


Reageer