Skip to main content
Antwoord

Nummer weer ontkoppelen van MijnKPN-account

• November 11, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb per ongeluk de simkaart van mijn vriend toegevoegd aan mijn thuisadres, waar ik ook mijn internetabonnement heb. Hierdoor zijn zijn gegevens en facturen gekoppeld aan mijn account in MijnKPN. Wat is de oplossing om deze te scheiden?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Steve86 ,

Dan kan hij in zijn (aan te maken) KPN ID zijn eigen nummer koppelen. Dan verdwijnt zijn nummer automatisch weer bij jou.

Maar je kunt ook zelf dat mobiel abonnement verwijderen. 

Mobiel abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna het abonnement onder ‘Mobiel’.

3. Ga naar ‘Abonnement’ [groen].

4. Klik op ‘Dit abonnement verbergen’ [groen].

5. Bevestig jouw keuze door op ‘Abonnement verbergen’ te klikken.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Hallo ​@Steve86 ,

Dan kan hij in zijn (aan te maken) KPN ID zijn eigen nummer koppelen. Dan verdwijnt zijn nummer automatisch weer bij jou.

Maar je kunt ook zelf dat mobiel abonnement verwijderen. 

Mobiel abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna het abonnement onder ‘Mobiel’.

3. Ga naar ‘Abonnement’ [groen].

4. Klik op ‘Dit abonnement verbergen’ [groen].

5. Bevestig jouw keuze door op ‘Abonnement verbergen’ te klikken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Steve86. Leuk dat je hier bent. Ik snap dat dit niet de bedoeling is. Als je ineens de gegevens en facturen van je vriend in jouw MijnKPN ziet, is dat natuurlijk verwarrend. Ik zie dat Noordzee al een heel goed antwoord heeft gegeven op je vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om de accounts weer te scheiden?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

Hoi Vikash, dankjewel voor je bericht.

Alles is inmiddels goed gekomen en het is gelukt om de accounts te scheiden.

Bedankt voor jullie hulp.