Skip to main content

Hallo, ik ontvang correspondentie op het mailadres van mijn oude provider wat binnenkort vervalt. Dit terwijl in 'mijnkpn’ het juiste mailadres staat. Betreft correspondentie voor internet en tv abonnement. Correspondentie voor mobiel abonnement gaat wel goed.

Hoe kan ik dit wijzigen?

ik zie nergens een optie waar ik dit kan wijzigen?

Hi en welkom op ons forum @MoonRijp.

Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Goed dat je al in MijnKPN gekeken hebt. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, laat het dan gerust weten, dan kijk ik met je mee.


Nee ik ben er niet verder mee gekomen. Ik zie nergens een mogelijkheid om dit zelf aan te passen.


@MoonRijp Dan kijk ik even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer, en zowel het oude als juiste e-mailadres. Deze kan je kwijt in het vak ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel, daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Als je hier daarna een seintje geeft, weet ik dat je je gegevens ingevuld hebt.


@Alexandra  ik heb mn profiel aangevuld, hopelijk kun jij hier iets voor mij betekenen. 


@MoonRijp Helemaal top, dankjewel. Ik zie inderdaad dat het e-mailadres bij je mobiele abonnement al goed stond. Ik heb het nu ook voor je aangepast bij je Thuis abonnement. Voortaan ontvang je de mails op het juiste mailadres. Het gebeurt een heel enkele keer als er al een mail klaar stond, dat deze nog eenmalig naar het oude mailadres gaat, maar ik verwacht het niet nu.